/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mycom PC, med Shuttel Bundkort
Fra : atomsmeden
Vist : 838 gange
20 point
Dato : 02-08-08 15:06

Hej i kandu.
Er der en der kan hjælpe med driver til en Mycom PC, med Shuttle bundkort MV42N.
Intel Pentium-4 2000 MHz. Chipset: VIA P4M266, on board grafikkort: S3 Savage 4,
on board audio: AC´97, on board LAN: VT8233 10/100 Mbit, Grafikkort: MSI MS-8860,
GeForce4 MX 420. PCen er købt i slutning af 2002, har forsøgt at taste serie nummer m/m ind ved Mycom, den eneste hjælp = support er udløbet, det er da en stor hjælp? Det er s.. besynderligt at der ikke er en side hos dem, med driver og brugsanvisninger, som uheldigvis går tabt, indimmellem!

Jeg er en ældre gut på 74, som har hjulpet en genbo med hans PC, eneste mulighed var at formaterer H-disken, har så lagt en nty orginal Windows XP prof. ind, nu kører Windovs fint, men, men ingen net forbindelse og lyd, måske der mangler mere.
Måske der på disse sider er en som har det jeg mangler, og vil lave en kopi, selvfølgelig mod betaling.

Jeg er helt ny her, fik tanken at der måske var en der havde den samme PC her.

Ved ikke om man må skrive sin adresse her, prøver! bc-aero.dk

Venlig hilsen Bent.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-08 15:10

hvad mangler der driver til?

Annuller spørgsmålet
Fra : atomsmeden

Dato : 02-08-08 15:11

Jeg har lavet en stavefejl i Shuttle, skrev Shuttel, ville rette det?