/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
rabat på 2.bredbåndsforb.
Fra : hellequaade
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 02-08-08 14:48

Hej !
Er der nogen der ved om der er internetudbydere der giver rabat hvis man f.eks vil have en forbindelse både på sin adresse samt i et sommerhus..... en slags mængde rabat vel???

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-08 15:06

Må jeg indrømme at jeg ikke tror der er nogen der gør.

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 02-08-08 15:35

Nej det kan jeg ikke tro.

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 02-08-08 15:40

TDC gør ikke ihvertfald.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-08-08 17:16

Få en trådløs forbindelse, så er den på plads

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 02-08-08 17:25

Citat
Få en trådløs forbindelse, så er den på plads

HAHA! Ja hvis sommerhuset ligger lige op ad hjemmeadressen måske

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-08-08 17:54

Citat
HAHA! Ja hvis sommerhuset ligger lige op ad hjemmeadressen måske

Næh
du fatter ikke en skid

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-08 17:55

Citat
HAHA! Ja hvis sommerhuset ligger lige op ad hjemmeadressen måske

Tga dig lige sammen, har du hørt om 3G internet, det er trådløst internet.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-08-08 18:27

Og hvad koster det?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-08 18:33

Kig hos 3 og TDC og dem der ellers tilbyder det.

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 02-08-08 18:41

Ja det tror jeg nok er gået forbi mit øre en gang eller 2 da jeg selv sælger det. Men så skriv det da for f..... Trådløst er jo et vidt begreb!

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 02-08-08 18:49
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-08-08 18:50

Citat
Ja det tror jeg nok er gået forbi mit øre en gang eller 2 da jeg selv sælger det. Men så skriv det da for f..... Trådløst er jo et vidt begreb

Du sælger ? Dagens vittighed

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 02-08-08 18:53

Hvorfor er det så sjovt?

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 02-08-08 20:10

"trådløst"(mobilt bredbånd) kan jeg vist ikke få..... ikke engang en mobil har ordentlig forbindelse(tdc net)
såå kom igen!

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 03-08-08 04:27

Jeg ville heller ikke stole på 3 ude på bøhlandet ;) og hvis man er blevet vant til 10mbit, tror jeg det bliver svært at vænne sig til måske max 1mbit med 3, man skal jo helst ind i byerne for at kunne udnytte maksimal båndbredde.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-08-08 10:41

Du kommer nok til og bide i det sure æble hvis du vælger at få bredbånd i sommerhuset.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 03-08-08 11:41

ja øv for det! men nu vil jeg så tage derop..... og kan altså ikke tjekke svar her...logisk nok!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-08-08 11:43

Men du kan jo lukke det nu, da du jo allerede har fået mange svar som indikere at man nok ikke kan få rabat hos nogen udbyder på en nummer 2 adsl linje.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 04-08-08 18:04

Selv om TEIL ikke mener at TDC gør det, så kan du alligevel forsøge at tale med dem i en af telebutikkerne, for de har nogle tilbud, som ikke er synlige på nettet, så hvis du er samlekunde og får det hele på en regning, så er der altså nogle skjulte muligheder.

Jeg har selv lige opnået et tilbud på bredbånd 2 go, til den bærebare, da jeg i forvejen har fastnet, adsl og flere mobile på en samlet løsning og en regning.
Så hend og spørge dem, og evt sige til dem, at der er andre udbydere der giver gode tilbud af samme slags. - Det plejer at fremme forståelsen!

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 05-08-08 16:21

Tak det var netop noget i den retning jeg mente at have hørt men var ikke sikker lige netop fordi jeg ikke kunne finde det nogen steder.....

Godkendelse af svar
Fra : hellequaade

Dato : 05-08-08 16:22

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-08-08 16:31

Ja, det er med sådanne tilbud, lige som med de kontantrabatter, man kan få andre steder på store køb; hvis man ikke spørger, så får man lov at betale det fulde beløb. (Selv om der oftest er indregnet et evt. rabatbeløb)

Jeg kan blot nævne Coop, som giver medlemsbonus, ofte større beløb, hvis man er medlem. Det er som om at vi ikke er lige gode som kunder. - Men selv om jeg er medlem, så handler jeg da også andre steder, da man ofte kan købe billigere, selv om man fratrækker rabat.

I dagens Danmark, skal man se sig gevaldigt godt for, ellers får man lov til at betale for sin manglende evne til at gennemskue de dårlige forretningsmoraler rundt omkring!
Det kan være surt show

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-08-08 16:34

Tak for pointene!
Jeg håber du får en klækelig kæmpe rabat !!!!!!!