/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Cd-Label Print til Canon MP610
Fra : ppk
Vist : 652 gange
311 point
Dato : 01-08-08 21:32

Hej

Har lige købt en Canon MP610, og installeret diverse programmer.

Men jeg kan ikke få "inner circle" til at blive mindre end det man kan stille det til i opstarts vinduet af programmet. Den inderste cirkel er alt for stor ! har set andre kan få den helt ned til omkring 20 mm.

Min kan ikke stilles længre ned end 33 mm, det ser jo ikke pænt ud.

Håber det er nogen der har svaret.

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-08 21:45

Den skal og kan ikke være mindre
p.g.a. mekanikken der trækker cd rundt

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 01-08-08 23:33

Jeg har altså set nogle justere den ind til 20 mm. Så det må altså kunne lade sig gøre, og har også læst et sted på nettet at der var en som havde gjordt det men efter at have formateret sin maskine og geninst. havde han glemt hvordan man fik det gjordt.

PPK

Accepteret svar
Fra : NoName7620

Modtaget 311 point
Dato : 02-08-08 01:45

Hvis programmet er den samme som til pixma ip4200, skal du vælge knap nummer fire fra venstre "Select Paper" i den vælger du "New" derinde kan jeg justere den ned til 17mm

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 02-08-08 08:17

Tak for svaret NoName7620.

Det var lige det der skulle til, så nu virker det super perfekt.

Hilsen
PPK