/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sådan OVN, det rensede kandu
Fra : 3773
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 01-08-08 20:00

Din opskrift duer perfekt.

NU ER KANDU RENSET TOTALT FOR BANNERREKLAMER OG ALT MULIG ANDET BAVL. Håber sateme at deres tællere registrerer det.

Betalte man i det mindste de lovede gevinster, skulle jeg gerne glo på de par bannere.

FUPMAGERE

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-08-08 21:45

Hvad er der sket af nyt?
vh ben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 22:07

3773 lov mig ikke at acceptere eller noget som helst andet, før du har et link til de skønne tøzer, her er der sket et eller andet, så jeg SLET ikke kan se reklamer, heller ikke når jeg deaktiverer AdBlockPlus er de også på YouTube eller andre steder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-08 22:26

Nu er det ikke lige tøzer jeg kikker efter, så tjek selv

http://www.youtube.com/results?search_query=peugeot&search_type=&aq=f

det var peugeot ik??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-08 10:16

http://kandu.dk/Spg123996.aspx hvis jeg kigger på denne tråd uden adblocker, vha ildræv eller IE kommer de dejligste tøser der render rundt i vandkanten. Lige under spørgsmålet!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-08 10:20

Nååå er det bare dem---- ok, det er en mandeting----

ka du ikke også finde noget jeg kan kikke på... altså nogle dejlige mænd

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-08 10:51

Citat
[ActiveX blocked by Online Armor]
sådan står der i min browser, skal man nu til at slå firewall fra også, ellers er der nu annonce fra Boligportal øverst, Telia til højre og Call Me til venstre, og så tog det dobbelt så lang tid, som det plejer, at indlæse siden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-08 11:11

hmmm min vil altså gerne....

Og ja, to dejlige "mandeting"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-08 11:12

o.v.n du kan altså ikke få både i pose og sæk

Du må tage det sure med det søde, eller hvordan er det nu det er

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-08 11:27

Jeg VIL ha` både posen og sækken MED indhold nå jeg slår AdBlockPlus til igen, ellers bliver jeg gammel før tid, hvis jeg skal sidde og vente på at alle de reklamer bliver indlæst

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-08 11:29

Nååå så kan jeg bedre forstå den forringede billedekvalitet, når jeg kikker mig i spejlet, nu har jeg forklaringen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-08 11:30

Men jeg vil ikke slå noget som helt til af den grund, tænk nu hvis der kom noget dejligt at se på

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-08 11:34

Ja se bare alt det jeg er gået glip af spejle er ikke hvad de har været Nordsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-08 11:47

Som jeg før har skrevet, så tror jeg også der er en mening med at synet bliver dårligere med tiden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-08 12:44

Nu har jeg fandeme hørt fra kandu!

DE VIL SGU BETALE GEVINSTEN

TAAADAAAAAAAAAAA................

(meeeeeeeeen lad os nu lige se først).

...og OVN, jeg har forsøgt om der var et dybere link jeg kunne kopiere, men nej. Den skriver bare det er en flash film.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-08 12:45

Prøvede lige igen. Først 2 gange hotelreklamer - og så kom pigerne!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-08 12:54

Mon de så vil udbetale til alle der har vundet det sidste års tid eller mere, eller kun til dem der skriver og rykker for gevinsten??

Og har du så fundet nogle mænd til mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-08 13:02

Tillykke til 3773 mon der er håb for os andre også

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-08 13:06

Flash videoer hentes med: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3006 kan eventuel converteres samtidig, den er ret god til at finde url, selv om de er godt gemt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-08 21:53
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-08 22:30

og jeg som troede det handlede om biler mon ikke de vil med en tur i min Suzuki ellers skal ud at købe ny bil, mig som allerede har tømt kontoen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-08 22:31

Var det DownloadHelper som fandt den lille film ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-08 22:48

Ja den sidste bette ting du henviste til!

Forstår du hvorfor jeg var lidt ked af at miste alle mine reklamer????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-08 22:50

Iøvrigt har jeg en Peugeot

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 03-08-08 22:52

Jow jeg forstår at der er både fordele og bagdele ved reklamer

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-08 23:14

Mest fordele på omtalte film!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 03-08-08 23:15

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-08 23:23

Tak, jeg kan kun erklære mig enig med fordelene