/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bøvl med SP1 til Vista.
Fra : marcussen1
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 01-08-08 14:54

Jeg har problemer med SP1 til Vista. Sp1 er downloaded på en CD og selve installationen går tilsyneladende glat. Når inst. er helt færdig sker der det, at Windows ikke vil starte. Jeg bruger Ultimate og på en anden PC har der ikke været det samme problem. Jeg har tidligere læst på et andet forum, at der kan være problemer. Kommer SP1 evt senere som en alm opdatereing fra Microsoft-
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-08-08 15:07

SP1 er SP1 og man skal selv sørge for at den bliver installeret. Der har været en del snak om hvor vidt man skal installeret SP1 på vista, da den kan beskadige nogle systemfiler. hvis du kan komme ind på computeren i fejlsikrettilstand (tryk på F8 når du starter computeren) lav en systemgendannelse. Kan du ikke det så kan du evt. og prøve og og køre en repair af windows, men det kræver at du har en WIN vista cd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-08 16:53

http://forum.nettips.dk/forum_posts.asp?TID=5062

en med samme problem her blandt andet - om folk dog så bare ville svare om det lykkedes eller je hmpf

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-08 17:05

husker du at installere og køre som administrator ?

og får du den lille fil ned i første omgang den beder om ?

ellers prøv google http://www.google.dk/search?hl=da&q=kan+ikke+installere+sp1+vista&meta=cr%3DcountryDK

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 01-08-08 20:03

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-08 16:07

velbekomme