/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
TILLYKKE TRINE08
Fra : Nordsted1
Vist : 1160 gange
100 point
Dato : 01-08-08 13:59

Du ønskes tillykke med denne måneds pil <---------

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 14:19

Tillykke Trine....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 14:27

fordi du aldrig modtager noget.

Men med æren

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-08-08 14:29

Hvad skal vi sige til lykke til?
Har Trine fødselsdag eller hvad?????????????????????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-08 14:39

Trine08

Tiilykke med en flot...... plads i rækken af vindere, der aldrig set sin gevinst

Du får da lidt opmærksomhed ud af det, ikk'?

Sommerhilsen
Hanne

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-08-08 15:07

Stort Tillykke, uanset hvad du kan bruge det til...

Hvis du er heldig kan det være mister Pawel Finkelman ejer at Kandu (+45 56 13 10 13), synes du skal have din gevinst.

Han telefon dame Helle kan ikke lide mig mere..

vh ben

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-08 15:21

for ikke at udbetale præmierne - tror da oven i købet det er ulovligt at skrive det og så ikke overholde det ?

fordi du trods alt vandt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 15:29

Stor TILLYKKE til Trine08 nu er vi en mere i klubben af håbefulde Kandu brugere, som måske får en præmie

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 01-08-08 15:31

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-08-08 16:03

Også tillykke fra mig Håber du, og alle andre vindere, får jeres præmie snarest

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-08 18:06

og jeg håber ikke at du lige som de andre har givet en falsk adresse.................
For så kommer der ingen præmie.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-08-08 18:26

Citat
lige som de andre har givet en falsk adresse

Hvad er der for noget fis?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 19:12

Hvad vil du insinuere Eyvind? Har du været inde og rage og ved noget vi andre ikke ved?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-08 19:15

Citat
Hvad er der for noget fis?

Ja netop og ikke andet end fis............................

Sorry - jeg tænkte ikke over at dette er et super seriøst spørgsmål.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-08 19:18

Ok ok 3773 - jeg hopper straks ud af denne tråd ................. det nærmer sig jo hysteri.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 19:33

http://kandu.dk/Spg118955.aspx er det så underligt at nogen måske har det lidt anstrengt med at netop du anvender den slags jokes?!?!? Og der har gennem tiden været masser af antydninger af at nogen ved mere end de måske burde.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 19:33

....men ha ha ha.....

det var sørme skægt!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 19:37

Citat
og jeg håber ikke at du lige som de andre har givet en falsk adresse
HEHE Urent mel i posen????.....De dummer sig altid på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 19:38

Hvorfor tror man jeg er alm. bruger LOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 19:39

..og i går fandt vi ud af at det hedder at "Hakke roer" ikke at forveksle med en øvelse udført i landbruget.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 19:42

Netop derfor klumme. Som sagt er der flere her på sitet de åbenbart har viden og redskaber til at snage mere end man umiddelbart ønsker. Og når nu man ser hvor sølle sitet administreres, kan jeg ikke forestille mig at man har særlig effektive forsvarsværker. Så ret sikkert har nogen været inde og rage. Så jeg forstår dig godt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 19:46

Ikke fordi der er så meget at skjule, men jeg bryder mig ikke om det.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 19:53

Skal du op og skælde Eyvind ud hans "skælde Eyvind ud -tråd" eller er det for patetisk?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-08 19:55

Det er da meget sjovt, at få tillagt større evner end virkeligheden kan holde.
3773 - Jeg er ganske almindelig smed som du nok selv er, og har ikke de "flotte" hacker-evner.

Jeg kan godt finde på lege lidt, men det er selvfølgelig uheldigt, hvis personer tager det ilde op. Det vil jeg straks undskylde.

Her kan jeg skældes ud:
http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=124504

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 20:04

Næh gu vil jeg da ikke nikke nej. Men du sidder kraftedemig og antyder at vinderne (alle dem der ingen skillinger har set, har opgivet falsk adresse. Hvor har du det fra? Eneste jeg har set ellers er rykket frem med samme påstande, er Transor. Gad vide om han har fået hans gevinst iøvrigt? (eller om han også har opgivet falsk adresse)?????????????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-08 20:10

Altså dette her skulle være en lykønskningstråd til Trine.... nu har Eyvind oprettet en skældudtråd... ka i ikke bare fortsætte der??

Jeg kan ikke fravælge mails

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-08 20:11

Jammen 3773 - det var et "morsomt" indfald som jeg hermed gerne vil undskylde.
Jeg aner ikke og insinuerer ikke at nogen har opgivet falsk adresse.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 20:35

Nej 3773 - Jeg skal ikke over i andre tråde og skælde ud LOOL Ganske ærligt, så dyrker jeg ikke den slags, der stiller sig op og siger: "Nu må I godt slå mig, for jeg har været uartig" Det er, som du skriver, for patetisk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 20:36

Skynd dig at tørre øjnene Nordsted1 du kan blackliste uønskede elementer i denne tråd, uden at blacke dem rigtig, så er de tvunget til at skælde ud på Eyvind et andet sted

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-08 20:39

o.v.n, nu er det jo bare, at de ikke er rigtigt uønskede, men jeg har ikke lyst til at få alle de mails, når de er sådan nogle brokke nogle, men ellers har du da ret.......

regner det ovre hos jer??, her er det noget værre møj for bønderne, de brokker sig over at de ikke har noget at brokke sig over

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 20:45

Ha....

Her slog man hø i mandags, pressede og kørte det ind i går. Så nu er "plænen" fin igen. Og lidt vand gør jo at der måske er et slag til!?!?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-08 20:49

Det er godt, Nordsted, at du er så snarrådig, at du kan finde noget andet at snakke om........

*GH*

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-08 20:50

Oij tak :P

Hvorhende står der at jeg har vundet ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-08 20:51

Dem jeg kender privat, er næsten også færdige, men ellers kan jeg hører der bliver arbejdet på højtryk, det må være pænt irriterende at sidde i kø ved foderstofforretningen, for at få vejet og læsset af, når de har så travlt..

Regner det nu i det jydske??

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 01-08-08 20:53

Nåå.... kandu påstår at de folk ikke for deres præmier fordi de opgiver falsk adresse ?
Er det det i skændes om?

Så kan jeg da lige tilføje at JEG har opgivet falsk adresse, og har hvist heller ikke fået noget.
Bare underligt at kandu ikke sender en mail om det.
De kan vel tænke sig til at folk opgiver falsk adresse, når profil oplysninger er offentlig tilgændelige ^^

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-08 20:58

Der står da ikke noget kompromitterende i profilen.... det er kun een selv, der kan se oplysningerne...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-08 21:05

JEG har ikke oplyst falsk adresse, og vandt 1.11.07, men har da ikke fået hverken mail eller præmie, men jeg kunne se under - månedens vinder - at det var mig...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-08 21:11

Trine.
Kandu påstår ikke noget om falske adresser.
Jeg har sagt det i spøg. (og undskyldt for det)
Du kan endnu nå at rette din adresse, så du kan få din præmie, hvis de sender den ud.
Din adresse er ikke offenligt tilgængelig i dette forum (det må den heller ikke )

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-08 21:25

Tak for svaret Trine08.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 21:43

Trine08 du klikker ovre til højre, på Månedens lodtrækning og ruller til dit navn, så har du bevis på at du er den (u)heldige i denne måned
Nordsted1
Citat
Regner det nu i det jydske??
nej ikke rigtig, der kom nogle store dråber omkring spisetid, men der er overskyet og skidekoldt brrrrrrr. det er hurtig at man kan vænne sig til varmen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-08 22:00

Jeg har lige fået af vide, at det regner på Fyn............Jeg har overhovedet ikke lyst til regn og kulde, jeg kan godt gå med til et par varmegrader mindre, meeeen det ka da ikke være rigtigt at sommeren allerede er slut

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 22:03

Mange heromkring vil have godt af et par dages pause, de høster selv om kornet ikke er rigtig moden, hos mig går der cirka to uger før høsten begynder, til den tid har jeg bestil tørt vejr og ikke for varmt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-08 22:17

Hvis du har en direkte linje, og sådan kan bestille vejret.... så vil jeg blive glad

Her er kornet modent, men der er ikke timer nok i døgnet, hvis det skal nå's før regnen kommer.