/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
forskel på dynamisk sql og stored proced~
Fra : MKC
Vist : 855 gange
50 point
Dato : 11-03-03 09:57

Hej
Hvad er forskellen på stored procedure og dynamisk sql, hvad er fordele og ulemper ?
tak
Mikkel

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-03 21:07

Stored Procedures! = gemte prucedurer i selve databasen i stedet for ude på eks. en webside.
Citat" Eks. på fordel: Man kan overføre variabler til en stored procedure og få en variabel tilbage, og det er nemmere at rette den interne virkemåde på databasen"
Sådan ca. hvad jeg har læst.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : MKC

Dato : 02-04-03 08:09

Tak for svaret emesen.