/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundebørnehave?
Fra : prinsessemulle
Vist : 1162 gange
93 point
Dato : 31-07-08 18:59

Min veninde kunne rigtig godt tænke sig at starte en "hundebørnehave".
Hun har i tankerne at have 15 hunde,
men hun er i tvivl med hvad loven siger om det,
og hvor stort hendes hus egentligt skal være og sådan..
Hvad skal hun tage for det, hundene er velkommen man, tirs, ons, tors og fre.
Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-07-08 19:08

Prøv at kontakte hende ,der har denne side - hun kan sikkert hjælpe med dine spørgsmål

http://www.123hjemmeside.dk/godhundepasning

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 93 point
Dato : 31-07-08 21:00

Det bedste er at der er mere end 300 meter til nærmeste nabo,
for ellers må der kun være max fem incl. ens egen hund.

Der skal politi tilladelse og miljø godkendelse til, det kan i forhøre jer om hos politi
og miljø der skal i henvende jer hos den lokale kommune.

Husk skattefar vil også have en del af kagen.

Prisen den fastsætter du selv, men kig dig lidt omkring der er andre der har samme ide.
mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 31-07-08 21:24

Prisen afhænger også af hvilken landsdel, den skal ligge i. I Kbh. og omegn er alting dobbelt så dyrt som på den jyske vestkyst - sådan ca.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 31-07-08 21:29

Aaahr Jernladyen
Det er da nemmere at finde 1 kasse øl på tilbud omkring Kbh.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-07-08 21:54

Prøv at kigge nærmere her

http://www.hundesitter.dk/

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 31-07-08 22:52

Ja, det er nok sandt. Men bare her en smule sydpå, så er det hele væstentligt dyrere end i hovedstaden.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 01-08-08 01:19
Godkendelse af svar
Fra : prinsessemulle

Dato : 01-08-08 20:45

Tak for svaret bevi54.