/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Visitkort som signatur
Fra : tararam
Vist : 1058 gange
80 point
Dato : 30-07-08 08:42

Jeg kan mindes et program som automatisk lægger ens visitkort (med billed og det hele ) ind i bunden af afsendte mails som signatur. Ikke kun i outlook, men også Hotmail, Gmail osv.....
Ved nogen hvad det er for et program ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 09:07

Pr. automatik må være et spørgsmål om opsætning af mailprogrammet....

Et elektronisk visitkort er jo i realiteten kun en "kopi" af de oplysninger du har i dine kontaktoplysninger....

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA100686361030.aspx?pid=CH100776961030

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 30-07-08 09:18

Refi, ja det er rigtigt. Men dit nævnte virker mig bekendt kun i Outlook. Jeg har brug for tilsvarende i f.eks Hotmail, Gmail

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 30-07-08 09:22

Jeg fandt lige det her....til Yahoo

http://www.mailsigs.com/yahoo-email-signatures/signatures-in-yahoo.htm

men mangler til Gmail

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 09:32

Det er så gmails kontaktbibliotek du skal have fat i.....

Muligt der findes en slags plug-in til det...

Men noget externt program der skulle dække alle lyder usandsynligt....

Som du jo også ser på yahoos er det noget der først skal uploades til det enkelte mailprogram....

Og så er omhandlede endda om SIGNATURER og ikke visitkort.... (men det er vel lige fedt og bare et spørgsmål om hvor smart man laver det....)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 09:35

Visitkort sætter man vel egentlig "kun" fordi modtager skal gemme det - og så kræver det jo at modtager også KAN det....

Signaturer kan du lave meget mere smart og iøjenfaldende - kun fantasien sætter grænsen (til dels)

Annuller spørgsmålet
Fra : tararam

Dato : 05-08-08 16:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål