/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Naturgas/kulilte alarm. Hvor??
Fra : goldeneye
Vist : 1066 gange
100 point
Dato : 30-07-08 08:19

Hej

Er der er der ved hvor man køber en kombineret naturgas/kulilte alarm.
De forskellige byggemarkeder har dem kun hver for sig, men de skulle findes.
Men hvor???

/Michael

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-08 08:23

Hvad med leverandøren af naturgas.

Accepteret svar
Fra : jej123

Modtaget 110 point
Dato : 30-07-08 08:26
Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 30-07-08 08:53

Dem der linkes til i energi-butikken er ikke begge dele så vidt jeg kan se. Den skal kunne fange både kulilte og naturgas.
Har også søgt forgæves på google efter en ....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 30-07-08 09:12

Prøv ved campingforhandlere, de har hvor også bedøvelsesgasser registreres.

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 30-07-08 10:45

Jeg er ikke sikker på, at en kombineret gas og kuliltealarm i det hele taget findes.

En af årsagerne kan være, at de arbejder vidt forskelligt.

Placeringen vil nok heller ikke være optimal for begge funktioner, hvis registreringen af gasarterne skal ske det samme fysiske sted.

Hvis den findes, vil jeg da meget gerne også vide det.

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 30-07-08 13:00

En ekspedient i Silvan forsøgte at finde en til mig, men måtte opgive, det var ikke i deres sortiment. Men pudsigt nok havde han selv en komibneret derhjemme

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 30-07-08 13:16

Okay, har lige talt med DONG. Der findes åbenbart ikke en kombineret alarm.

Godkendelse af svar
Fra : goldeneye

Dato : 30-07-08 13:16

Tak for svaret jej123.