/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Hvem FANDEN er ???
Fra : klamigen
Vist : 650 gange
85 point
Dato : 30-07-08 04:39

Jeg er en ung kvinde på 28 år som er meget motion/mad fanatiker som nok er lidt for selvudslettende i det skjuldte da jeg ikke synes at min familie skal vide af det.

Går stavgang hver dag (gerne over 4 km).
Laver mavebøjninger hver dag (minimum 60).
Spiser helst ikke for meget.
Drikker masser af vand.

Lidt om min fortid:

Grunden til at jeg fik anoreksi som 16 årig var fordi at i 7. til 9. klasse var jeg blevet mobbet med at jeg ikke var så god til det boglige og fik briller. Da jeg så kom på efterskole (for sentudviklede) fik jeg nogle venner/veninder og nød faktisk årene derover. Men for en ung pige der altid (i folkeskolen) har fået af vide at man ikke kan noget og at man er dum i hovedet, såre det utrolig meget og man finder på alternativer at få det bedre med sig selv. Det brugte jeg så efterskolen til (i det skjuldte) for nu var jeg endelig kommet væk fra folkeskolen og så var det tid til at gøre sig til en bedre og pænere pige. Jeg sultede mig selv og når jeg havde spist noget så skyndte jeg mig altid ud på wc'et (men ikke for at få det hele op igen) for at få det ud af kroppen hurtigst muligt. Resultatet blev at jeg gik fra en vægt på lidt over de 60 kg til 49 kg og først der syndes jeg at min krop var flot.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-07-08 04:41

SaraPigen

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-07-08 04:41

søg selv___________

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-07-08 04:43

Troede IKKE a tklumme kunne være SÅ modbydelig

MEN SOM ALTID KLUMME_______pis offffffffffffffffffffffffff

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-07-08 04:44

HÅBER DU KOMMER I DIN ??????????????????????????????????????????????????????? sko.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-07-08 05:09

Og hvad FANDEN er så dit spørgsmål?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 30-07-08 06:47

Nogen gange undrer jeg mig virkelig over de spørgsmål/tråde, som dukker op her på siden...!

Helt bortset fra, at der ikke er et spørgsmål, hvad går denne her tråd så ud på...?????

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 85 point
Dato : 30-07-08 07:31

Det er moster Grethe i Kolding

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 07:44

Modem:
Citat
Modem er en sammentrækning af modulation og demodulation.

En stykke computerudstyr, som omsætter computerens digitale oplysninger til lyd (modulation) og omvendt. Når oplysningerne er på lydform, kan de sendes over det almindelige telefonnet. På den måde kan man koble en computer til internettet ved hjælp af de almindelige telefonkabler. Betegnelsen anvendes også om ADSL (bredbånd) udstyr, som kan være med en indbygget router, men dette er ikke en selvfølge. Det er en udbredt misforståelse at det kun er på dialup forbindelser at betegnelsen er modem.

http://da.wikipedia.org/wiki/Modem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 30-07-08 11:47

Endnu et helt og aldeles underligt "spørgsmål" fra klamigen, med tilhørende underlige svar til folk.. Du er uforståelig!

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 01-08-08 03:39

NOGEN DER HAR ///////// LÆST PROFILEN____________

Deett var SÅMÆND/ kvinde bare et svar på en PM TIL MIG::::::::::::

derforfor jeg UNDREDE MIG OVER SÅ lidt/ MANGE _____________ oplysninger
i en NY_oprettet profil______________INTET ANDET
Men i kan SGU da godt få en and_____Eller andet
Men HVA_______

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 01-08-08 03:46

Citat
Det er moster Grethe i Kolding

Du mener VEL
Moto / Rola
og et par andre bede_??????_PAPAGØJER

Mig er det sgu ikke___SORRY
til Viborgs POLICE___Følg IKKE NOGET der er TILLADT
_________ODER_______
kør IKKE hurtigere END MIG, BARE for at LEGE____________________________________FØJ<:
OG de vendte OM igen___

BI a pp i.
osv:

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 01-08-08 03:47

Der er SGU spare____papegøjer herinde TEST

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 01-08-08 03:49

DER er nogen HJEMME og laver deres side___________?????????

Men ingen PRÆMIER______________ODER.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 01-08-08 04:00

BTW hvem ejer dette SLOT/ slut__
Citat
http://peecee.dk/upload/view/125433

Godkendelse af svar
Fra : klamigen

Dato : 01-08-08 04:08

Tak for svaret Teil.MAN får man hvad spørger OM_____og
ANDET ER BRUGERE sgu ligeglad ___MED

Det undrede mig bare, at en NY _pro_FIL
med ÅS MANGELFYLDT/ e oplysninger__lige skulle SVARE MIG__dos/ das
PÅ NOGET JEG IKKE lige kan huske merr__
Men BI __glad

Rart at se CC/ MOLO_kylen til_BUKS
TRODS ALT
NYD SKIDTET og bed om GODT vejr en anden dag_