/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Nogen der har en bankenøgle?
Fra : Yakuzaen
Vist : 4104 gange
100 point
Dato : 29-07-08 19:23

Vil gerne købe en bankenøgle hvis nogen har en liggende.

Dumme uvidende kommentarer frabedes, da det er til hobbybrug af ren og skær interesse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-08 19:24

Jeg siger ikke noget, nøjes med at smile

Kommentar
Fra : Yakuzaen

Dato : 29-07-08 19:25

Det også strålende. smil er altid godt :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-08 19:28

Citat
Dumme uvidende kommentarer frabedes, da det er til hobbybrug af ren og skær interesse.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-07-08 19:32

Du behøver ikke bankenøgle for at annullere spørgsmål.

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 3
- Annullerede 4
- Slettede 0
Ialt 8

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-07-08 19:34

Du er dog et af de dummeste fjog jeg længe har oplevet.....

Bankenøgle kan bruges til indbrud og intet andet..... Hvad var det lige din hobby var, dit skvadderhovede?

Jeg har også en UZI! Den bruger jeg inde i skytteklubben, sammen med alle knægtene med deres 6mm salonrifler. Ingen reagerer på at jeg har sådan en med.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-07-08 19:36

Iøvrigt er du en elendig kandu, og har flere annullerede end accepterede svar.

Igen..........IDIOT

Kommentar
Fra : Yakuzaen

Dato : 29-07-08 19:36

Bankenøgler er fuldt ud lovlige. Jeg har mit SE nummer osv, på det rene.
Så jeg ved ikke hvad det er nogen af jer ikke forstår når jeg skriver dumme kommentarer frabedes... Du da ikke den skarpeste kniv i skuffen..

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 29-07-08 19:39

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Bankenøgler er fuldt ud lovlige

Hvis de er lovlige, hvorfor starter du så med at frabede dig dumme kommentarer, mon ikke det er fordi de ved de er ulovlige??

Kommentar
Fra : Yakuzaen

Dato : 29-07-08 19:43

De er ikke ulovlige. Ved ikke hvor du har din information fra, men den er ihvertfald forkert. Bankenøgler er ikke ulovlige.. Men det er ulovligt at bruge dem til at tiltvinge sig adgang til steder du ikke har ret til at gøre det.
Frabeder mig dumme kommentarer, af netop uvidende teenage drenge som 3773 der er gal over han har det dårligt i sit forhold med lone ovre fra klubben.. og derfor sviner andre mennesker til.

Havde spørgsmålet lydt på, hvor jeg kunne købe en Glasskærer? ville jeg også havde fået dumme kommentarer, fordi den kan bruges til ulovligheder.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 29-07-08 19:45

Så køb den nøgle hos en låsesmed/nøgle/hælebar ... hvor svært kan det være, hvis det er lovligt

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-07-08 19:48

søg i dba der er masser af dem .samt låsepistoler,sådan en er iøvrigt mere sjov syntes jeg selv.kan huske da jeg fik min det tog ca 30 min at åbne en ruko,i dag kan jeg gøre det på ca 10 sek. pris ca 700 kr.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 29-07-08 19:50

TUMPEN ..... over alle TUMPER......

"Jeg har mit SE nummer og yada yada yada."....... HVORFOR KØBER DU IKKE BARE EN BANKENØGLE AF FULDT LEGALE KANALER?????

Hvorfor spørger du på et bevidstløs forum som KANDU, hvor du kan købe bankenøgler? Er du om muligt en anelse mere tåbelig end karmtræ? Eller forventer du at kundu's bruger er mere tåbelig end dig?

Og hvilken hobby er det så LIIIGE du har? Til hvilket morsom hobby-betonet formål kan en bankenøgle anvendes????????? IDIOT!

Skal dig og en flok gutter, der bare lige har en liille seriøs motorcykel-klub (klistermærket på ryggen er for sjov, og det hvide pulver er mel) øve jer i at pille bedstemors hængelås op???? Hvor dum har man lov til at være??? Idiot!

LÆS TUMBE, IDIOT, SKVADDERHOVEDE.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-08 19:51

Du får ikke min abekat idiot

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 29-07-08 19:52

Snotnæse.......

Hvad er det liiiiige for en sjov hobby du skal bruge den til, kvaj? Vi glæder os til at se det!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-08 19:54

Kæresten har nok et kyskhedsbælte som er gået i baglås

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-07-08 19:54

TUMPEN ..... over alle TUMPER......

"Jeg har mit SE nummer og yada yada yada."....... HVORFOR KØBER DU IKKE BARE EN BANKENØGLE AF FULDT LEGALE KANALER?????

Hvorfor spørger du på et bevidstløs forum som KANDU, hvor du kan købe bankenøgler? Er du om muligt en anelse mere tåbelig end karmtræ? Eller forventer du at kundu's bruger er mere tåbelig end dig?

Og hvilken hobby er det så LIIIGE du har? Til hvilket morsom hobby-betonet formål kan en bankenøgle anvendes????????? IDIOT!

Skal dig og en flok gutter, der bare lige har en liille seriøs motorcykel-klub (klistermærket på ryggen er for sjov, og det hvide pulver er mel) øve jer i at pille bedstemors hængelås op???? Hvor dum har man lov til at være??? Idiot!

LÆS TUMBE, IDIOT, SKVADDERHOVEDE.

tror du ik du skulle opsøge en psykolog ? eller er det bare varmen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 20:05

Hold da kæft en Båtnakke LOOOL Hobby og min bare..........

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 29-07-08 20:08

Ja ikke Klumme? Du godeste, men dumhed og stupiditet kender ingen grænser (vel Teil)?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-08 20:52

ha tallyman du har endnu ikke set min "bedste" side.

Kommentar
Fra : Yakuzaen

Dato : 29-07-08 20:57

i kan sige hvad i vil og skabe jer videre i jeres blå stue :)
Og jeg gider ikke betale 400 kr for et sæt 5 og 6 pins. hvis en har en billigere.
Ja de kan nemt købes lovligt..flere steder endda. ligeså vel som låsepistoler og alt muligt andet :)
men skab jer bare, uanset hvad får jeg jo de nye bankenøgler :) jeg har dem til system låse, mangler normale 5-6 pins ruko..

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-07-08 20:59

Årgh - lad nu være ikk'

Det er da godt med bankenøgle i lommen, hvis man har glemt sine almindelige nøgler

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-07-08 21:00

hvorfor ik købe en låsepistol den klare dem alle

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 29-07-08 21:01

Jeg bruger et koben, det har jeg altid med i det ene bukseben.

Ingen vil jo mistænke en lidt gangbesværet person for at være tyveknægt.

Kommentar
Fra : Yakuzaen

Dato : 29-07-08 21:02

Barkebillen har skrevet til dig i privat brev.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-07-08 21:02

Det har jeg TEIL/ACHTON. Du af alle skvadderhoveder har netop ingen gode sider (ikke nogen du har vist os, men vi har måske noget til gode?).

Har du ikke fundet nogle nye du kan blackliste (fordi de blacklister dig)?

Eller på anden måde hænge ud i dine sære intetsigende tips, fordi de netop har blacklistet dig? J

eg er lige røget ud her - fint det tager jeg som en ære. Spørgeren er åbenbart dybt debil, og anser kanduerne for at kunne finde på at "købe" en historie om at "vi" har tænkt os at købe noget indbrudsværkstøj for at more os med det!

Men medgivet Achton/Teil - den var alligevel for tyk til, at selv du ville have forsøgt dig Men muligvis tror "dimsen" på historien!

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 29-07-08 21:04

Brug hovedet knægt, sagde mester til lærlingen der på en akave måde slog søm i.

Så gik lærlingen rundt med hul i hovedet.

Brug hovedet til bankenøglen papfigur.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 29-07-08 21:06

idiot tallyman
hop i fjorden og bliv under vandet

Kommentar
Fra : achton

Dato : 29-07-08 21:26

Du stinker ashole tallyman

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 29-07-08 22:00

Guuuud kan du finde ud af at udelukke nogen LOOOL BÅTNAKKE

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-08 22:10

Jeg har en bankenøgle, eller jeg har faktisk 4 styk.
1 til Yale.
Og til Ruko:
1 til 5 stift
1 til 6 stift
1 til garant 10 (som er noget vanskelig at bruge)

De sælges eller lånes ikke ud.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-07-08 22:57

:) jeg har dem til system låse, mangler normale 5-6 pins ruko..Bankenøglen, som jeg kalder slagnøgle, er komplet ligeglad med om det er en systemlåse eller ej.
Det man skal have er slagnøgler i forskellige profiler og til forskelligt stiftantal.
Du skriver at du har senummmer, det kan ikke være som låsesmed, for så havde du vidst mere om funktionen og ikke hav problemer med at få fat i slagnøglerne for du kunne have lavet dem selv.
Jeg venter spændt på at du afsløre hvad det er for en hoby du har.

Bjørn forhenværende låsesmed.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-07-08 01:26

Bankenøgle.....

Hvorfor ikke en stor gedigen mukkert når der alligevel skal bankes.

Kommentar
Fra : Yakuzaen

Dato : 30-07-08 13:45

Har fået mine bankenøgler via en fornuftig kandu bruger :) Tak for det.. accepterer et svar senere.
Nu kan jeg komme igang med min, hobby :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-08 13:59

>>>Har fået mine bankenøgler via en fornuftig kandu bruger<<<

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-08 14:47

Med en 27/32 nøgle kan jeg hurtigt banke naboen op, selvom han er en værre syvsover.
Jeg har også en nøgle der er større, men den kan jeg næsten ikke løfte.