/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
parkering lubeck, hvor??
Fra : cava
Vist : 8500 gange
40 point
Dato : 29-07-08 12:23

skal en tur til lubeck i bil, har tidligere været der i med busrejse, men vil gerne prøve at køre selv derned. MEN kan ikke huske hvor det var bussen parkerede, kan nogen hjælpe med et god parkeringsplads i gå afstand til byen.

på forhånd tak for hjælpen

Gitte

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-07-08 13:02
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 29-07-08 13:04

Da jeg går ud fra du har et kort, blot dette.....

Willy-Brandt Allee (sidegade til Holstentor) - der er masser af pladser..... og 2 min gåafstand til gågade (du skal blot over kanalen).

Innenstadt må du alligevel ikke køre i om søndagen. (kun busser og beboere)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 13:08

Har du Google Earth kan du få de nøjagtige koordinater

53,52,08 N 10,40,36 E

Kommentar
Fra : cava

Dato : 29-07-08 22:38

tusind tak for hjælpen

god sommer

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 31-07-08 17:52

Hej cava,

nu er du forholdsvis ny bruger, og dette er dit første spørgsmål.

Men husk at lukke spørgsmålet, ellers bliver det automatisk annulleret om 3 måneder og det opsummeres i din statistik.

Du gør det ved, at acceptere et af svarene.

Mvh Ivan

Godkendelse af svar
Fra : cava

Dato : 04-08-08 15:43

Tak for svaret refi. fandt p- pladsen, skal hilse og sige at den lå perfekt..

tusind tak for hjælpen