/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Trykomskiftersystem.
Fra : MonieJacobsen
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 29-07-08 10:03

Jeg leder på internettet, efter moteringsskinne for 4 trykomskiftere.
Men på internettet, har jeg ikke kunne finde, hvor jeg kan købe ønsket omskifter, som kan ses på billedet herunder.
www.sunwind.dk/projekt/Omskifter.JPG
Har du kendskab til hvor hvor omskifteren kan købes, vil det glæde mig meget, at hører dette.

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-07-08 10:17

Kender godt dem der er på billedet, de har en del år på bagen, så om de fåes mere ved jeg ikke.
RS har nogle, der minder om dem, til skinnemontering, dog kun til signalomskiftning.
feks en 2 polet omskifter kontakt vare nr. 333-710
De har også forskellige trykknapper til dem, men jeg kan ikke finde selve skinnen !!!

Prøver lige at kigge lidt mere efter dem.

MVH

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-07-08 10:39

Umiddelbart har Elektronik Lavpris en omskifter med 3 knapper
http://elektronik-lavpris.dk/product_info.php?cPath=5788_5793&products_id=99424

Prøv evt. at kontakte dem.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-08 10:45

Du kan også prøve BN Elektronik
http://www.bn-elektronik.dk/BNfront/varekat2.aspx?art=1623&Exp=11095&Par=11218

det ser ud til, at de kan fås i forskelligt antal omskiftere, og forskellig virkemåde.

Citat
Kontakt BN elektronik ApS

BN elektronik ApS
Nyholms Alle 45
2610 Rødovre
Tlf. 3641 7575
Fax. 3641 7474

Kontortider:
Man-Tors: Kl. 8.00 - 16.00
Fredag: Kl. 8.00 - 15.30

e-mail:
mail@bn-elektronik.dk

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-07-08 10:50

Prøv at kontakte et af disse firmaer: http://www.brinck.dk/ http://www.aanielsen.dk/ http://dk.rs-online.com/web/
mvh
Bjarnebr

Godkendelse af svar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 29-07-08 10:58

Tak for svaret IBM760.
Det var lige dette jeg kunne bruge. Rigtig mange tak.
Til både dig og de andre ønskes en' god dag.

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-07-08 11:09

Held og lykke.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-07-08 11:12

Hej MonieJacobsen
Jeg har lige ringet til BN-Elektronik, da jeg somme tider også er intereseret i at købe nogle af deres varer, men de oplyste at de er en grosist virksomhed.
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 01-08-08 17:06

Tak for initiativet bjarnebr.

Er der så nogen der ved om vi kan få omskifterne så der kan bores huld og derigenne kan
trykomskifterene monteres.

Mvh
Monie