/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Digital signatur i mail eller
Fra : spimmer
Vist : 844 gange
200 point
Dato : 28-07-08 11:43

Hej.
Er det muligt at indsætte digital signatur i enten en mail eller i et worddokument.
Hvis ja: Hvordan?
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-07-08 13:10

Ja vejledning findes i mail og word

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 28-07-08 14:37

Fundet i hjælpefunktionen i word

Oprette flere signaturer til meddelelser
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Generelt i et Word-dokument eller en e-mail.

Klik på E-mail-indstillinger, og klik derefter på fanen E-mail-signatur.

Skriv navnet på din signatur i boksen Skriv navnet på e-mail-signaturen, eller vælg en på listen.

Indsæt teksten og/eller billeder, du vil bruge som en signatur i Opret e-mail-signatur.

Klik på Tilføj.
I Microsoft Word gemmes signaturen som et Autotekstelement i skabelonen Normal.dot.

Klik på Ny, og gentag derefter trin 3 til 5, hvis du vil oprette en anden signatur.
Bemærk! Du kan nu indsætte en signatur i en bestemt meddelelse eller automatisk tilføje en signatur i slutningen af hver meddelelse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-08 14:45

Der står så også ???

Tilføje en digital signatur til en meddelelse
Du kan kun tilføje en digital signatur, hvis du og modtagerne af meddelelsen bruger Microsoft Exchange Server. Systemadministratoren skal også have indstillet Microsoft Exchange Servers sikkerhedsfunktioner på computerne.

Benyt en af følgende fremgangsmåder:
Opret en meddelelse i Microsoft Outlook eller Microsoft Word. Den måde, du opretter meddelelsen på, afhænger af, om du sender en meddelelse som e-mail, sender et dokument som e-mail eller sender et dokument som en vedhæftet fil.

Marker en meddelelse i Outlook, og klik på Svar, Svar til alle eller Videresend.
Klik på Indstillinger.

Marker afkrydsningsfeltet Føj digital signatur til udgående meddelelse under Sikkerhed.

Sidder og tænker på, hvis det er til en underskrift Med venlig hilsen osv. så har jeg da engang brugt, at lave en genvejstast, hvor jeg så havde oprettet teksten....men kan da ikke liiige huske hvordan jeg gjorde, men det må man da kunne finde ud af, hvis det er det du mener?

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 07-08-08 08:26

Tak for svaret Nordsted1.