/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ericsson T200 versus Nokia 3510i???
Fra : mobilmus
Vist : 215 gange
50 point
Dato : 10-03-03 19:44

Da jeg SNART skal købe ny mobil telefon, vil jeg høre, om der er nogen, som kan fortælle mig om deres erfaringer med hhv. ericsson t200 og nokia 3510i. Jeg er SÅ i tvivl om, hvilken én af dem jeg skal vælge... Ericsson t200 er mindre, triple band, mens nokia'en har farveskærm, mms. mv. De koster begge 699 kr. med abonnement. Hvilken én af dem, er mon bedst mht. kvalitet, lyd, modtageforhold...?

På forhånd tak for hjælpen

Den fortvivlede mobilmus

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 10-03-03 20:46

jeg syntes du skal tage ericsson t200

det er bare den mening jeg har

- Gangster50

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-03-03 22:41

Hej mobilmus.

ja jeg synes så i modsætning at du skal vælge nokia'en. men det er mest pga at jeg personlig har positiv erfaring med nokia..! nokiaen har en god og behagelig brugerflade og er især god til sms jeg har godt nok kun haft en ericsson (gammel svend ericsson 318) og siden den har jeg aldrig gidet det mere..!

men prøv og gå ned i butikken og leg lidt med begge så finder du nok hurtigt ud af hvilken der passer dig bedst man foretrækker jo nok for det meste det ene frem for det andet. og det er jo dig som skal bruge den vi kan kun råde..! ud fra egne erfaringer og krav til en mobil-tlf.. kan være at dine er anderledes så prøv og slå et smut ned forbi en forretning

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 11-03-03 13:45

jeg ville også vælge nokiaen fordi den er mest fremme og kan lidt mere... men du kan købe sonyericsson T300 eller vente på at sonyericsson t310 kommer på gaden, den skulle være lige på trapperne!!

Kommentar
Fra : rafiti

Dato : 22-04-03 17:12

3510i til 299 i elgiganten denne uge

Kommentar
Fra : fonnesbaek

Dato : 14-05-03 18:41

Jeg synes du skal vælge t200 fordi jeg synes den viser at man har stil, og ikke absolut skal hoppe med på dillen med det samme bare fordi alle ndre får den... Jeg er nemlig også selv lidt i tvivl om jeg skal vælge Nokias eller sonyericssons, men jeg tror det bliver sonyericssons... Hvor kan du købe den til 699 henne?

Kommentar
Fra : mobilmus

Dato : 20-05-03 17:18

Tak for responsen. Jeg fik købt en Sonyericsson T200 til 299,- kr. med et Sonofon-variant abb. Jeg havde oprindeligt set den til 799 kr. med Sonofon Variant på www.telekaeden.dk

Min erfaringer med telefonen:
Jeg skulle vænne mig til de "hårde" knapper, og sms-funktionen er ikke så brugervenlig som Nokia-telefonernes, men ellers synes jeg, den er OK. Jeg har under alle omstændigheder IKKE fortrudt mit køb. Den er lille, handy, smart og kan dét den skal: sms'e og ringe op! Jeg har også haft stor glæde af kalenderfunktionen.
Jeg har til gengæld hørt dårligt om Nokia 3510i.