/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
moske dumt spørsmål
Fra : smileyDKK
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 25-07-08 22:01

hej kandu bnruger jeg vil bare lige hører om man kan lave en server ud af en computer man også bruger til at kigge på nettet med og spille på eller skal man købe en com som kun er til al lave en server ud af
håber de rer en der kan hjelpe mig

med venlig hilsen smileyDKK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-08 22:13

Kort og godt

Du må købe en computer til at spille på

Og så er der ingen dumme spørgsmål, bare så at du ved det

Kommentar
Fra : achton

Dato : 26-07-08 08:29

du kan sagtens bruge en alm com til server

Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 26-07-08 08:52

okay men hvis man skal bruge ventrillo skal man så enlig have en server også ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-07-08 08:53

Selvfølgelig kan du bruge en pc som server, men IKKE spille på den samtidig

Kommentar
Fra : smileyDKK

Dato : 26-07-08 11:34

der er bare en af mine venner siger at man kan spille og bruge ventrillo samme tid det er enlig bare det

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-08 11:42

Og det siger min søn er noget hø

En maskine som server, og andre til at spille på.......men du ka da prøve, og se hvem der har ret

Godkendelse af svar
Fra : smileyDKK

Dato : 26-07-08 11:56

Tak for svaret Nordsted1. og ja men jeg tror på jer her inde på kandu :D