/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Medal Of Honor
Fra : masteraugust0
Vist : 906 gange
200 point
Dato : 25-07-08 15:33

Har netop købt dette spil i original og efter installlering kan jeg ikke starte spillet.
Forholdsvis nyopdateret pc m/ Nvidia 6600GT grafikkort, der netop er opdateret m/drivere.
Havde inden installering en piratkopi der fungerede perfekt.
Nu er der ingenting der kører???
Operativsystem XP 1
Masser af ram og harddisk.

Hjælp og giv lyd hvis i skal bruge flere data.

Jan

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-08 16:51

Og du har fjernet alt fra kopispillet??

Prøv alligevel at tjekke om du nu også kan spille spillet endnu

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 25-07-08 17:29

Hej

Har lige haft det hele afinstalleret, også kopien.
Derefter geninstallerede jeg.
Nu kan jeg starte spillet op men skærmen er ikke helt fyldt ud(HP W2408H skærm 24" widescreen).
Der mangler noget i venstre side.
Desuden stopper spillet lige efter jeg er gået ind til Briefingrummet og jeg får denne fejl:
WARNING: Medal of Honor requires a video card with multitexturing capability.

Underligt ???

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 25-07-08 17:32

Jeg testede lige dit link og fik passed i alle felter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-08 17:39

Så er du da et skridt nærmere målet

Kan du ikke med musen, trække billedet ud til at fylde hele skærmen??

Citat
Medal of Honor requires a [B]video card[/B] with multitexturing capability

Har du mon fået slettet lidt for meget??

Jeg hopper fra her, jeg kan desværre ikke hjælpe

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 26-07-08 07:14

Prøv at ændre lidt i video indstillingerne i spillet og evet prøv at kigge på dxdiag (fra kør).

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 26-07-08 09:04

Øh jeg er altså totalt nørd til dette her.
Hvad er dxdiag og hvad skal jeg kigge efter der?
Har prøvat at ændre det jeg kunne , men det er svært når jeg kun har en skærmhalvdel at se på.
Det hele er som jeg tidligere fortalte lige som rykket til højre på min skærm og jeg kan ikke flytte det.
Har prøvet skærmindstillingerne uden held.

HJÆLP

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 26-07-08 10:09

Du skal have installeret set nyeste DX . Det burde gå af sig selv under installering. Men prøv at kontrollere hvilken version du har som Nickoe skriver : tryk på knappen "start" og så "kør" og skriv så dxdiag i feltet og tryk "ok"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-07-08 10:55

Kan det ikke være indstillinger i selve spillet du skal kikke på??

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 26-07-08 23:14

Afprøvet

Den skrev DirectX 9,0c ????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-07-08 23:17

Beklager, jeg kan ikke hjælpe med en løsning.... det er ikke uvilje

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 27-07-08 08:06

Når spillet starter op, vil det prøve at gå på nettet. Så kan det være din virusprogram der blokker for dette???

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 27-07-08 08:08

Det lille vindue skulle blive større længere inde i spillet, ellers skal man bare bruge ALT+TAB et par gange

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 27-07-08 08:09

Citat
Du skal have installeret set nyeste DX . Det burde gå af sig selv under installering. Men prøv at kontrollere hvilken version du har som Nickoe skriver : tryk på knappen "start" og så "kør" og skriv så dxdiag i feltet og tryk "ok"

Det sker automatisk

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 27-07-08 08:14

Hvis du slet ikke finder en løsning. Kan de hjælpe dig her.
Dansk support på telefon ( 45287014 ) eller pr. mail ( dk-support@europe.ea.com )

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 27-07-08 12:36

michael_30:
Alle dine forslag er prøvet-undtagen alt/tab , det prøver jeg lige.

Accepteret svar
Fra : michael_30

Modtaget 100 point
Dato : 27-07-08 14:28

WARNING: Medal of Honor requires a video card with multitexturing capability
Fandt lidt om det her:
http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/4069/?o=20

Ellers prøv og se og du kan finde løsningen her:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=multitexturing+capability&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 27-07-08 14:30

Citat
michael_30:
Alle dine forslag er prøvet-undtagen alt/tab , det prøver jeg lige.

Citat
Hvis du slet ikke finder en løsning. Kan de hjælpe dig her.
Dansk support på telefon ( 45287014 ) eller pr. mail ( dk-support@europe.ea.com )

Kunne de heller ikke hjælpe dig her?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-07-08 14:33

Mon ikke de holder fri om søndagen

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 27-07-08 14:37

Har sendt en mail til dk-support , deres tlf. support er nedtaget

Fandt dog ud af lidt inde på deres site www.ea.dk
Herinde stod bl.a at nogle systemer/grafikkort var for nye og at denne fejl ikke kunne afhjælpes-sikke da noget L...

Hvis det er tilfældet med mit system(pentium4 og 3,06 GhZ og Geforce 6600GT) må jeg da kunne få pengene tilbage også selvom jeg har åbnet og installeret.

Det er bare underligt at jeg kunne spille piratversionen.
Jeg købte det nye for at prøve nogle nye baner og pga. udvidelserne.

Alt/tab påvirker ikke spillet overhovedet-det gør derimod alt/enter, men skærmbilledet bliver ikke bedre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-07-08 14:40

Mon du kan spille spillet, hvis du tager en kopi af det

Men ellers så prøv at se dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg73360.aspx

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 27-07-08 19:33

Citat
Fandt dog ud af lidt inde på deres site www.ea.dk
Herinde stod bl.a at nogle systemer/grafikkort var for nye og at denne fejl ikke kunne afhjælpes-sikke da noget L...

Du kan godt spille det, selv om du har nyt hardware. Jeg har sprit nyt hardware i min, og der kører det perfekt

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 27-07-08 19:38

prøv at gå ind og find din version af spillet, og download så den patch som hører til. Måske det kan hjælpe.....

http://www.ea.dk/downloads/1932/

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 27-07-08 20:36

Ok det prøver jeg når jeg har geninstalleret.
Ja jeg prøver en gang mere.

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 27-07-08 20:59

Virker stadig ikke
Er der virkelig ingen herinde der ved hvad dette betyder "WARNING: Medal of Honor requires a video card with multitexturing capability"
Hvad er multitexturing ?

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 27-07-08 21:53

Citat
Virker stadig ikke
Er der virkelig ingen herinde der ved hvad dette betyder "WARNING: Medal of Honor requires a video card with multitexturing capability"
Hvad er multitexturing ?

Jeg tror at dit spil står for højt i grafik ydelsen i forhold til grafikkortet, så du må prøve dig frem, ved at stille på de forskellige indstillinger i spillet.
Prøv om det virker med den laveste indstilling, til at starte med

Godkendelse af svar
Fra : masteraugust0

Dato : 01-08-08 22:33

Tak for svaret michael_30.
Jeg googlede videre på dit forslag og fandt et program der hedder NHancer, det virkede.
Tak til alle for hjælpen

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 02-08-08 10:29

Det var så lidt..... rart at kunne hjælpe