/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Recruiting Firma -tips søges
Fra : trachi
Vist : 1248 gange
100 point
Dato : 25-07-08 13:18

Hej
Der søges erfaring med et godt recruiting firma,
der aktivt selv søger hos mulige firmaer, hvis man har lagt sin profil / CV ind hos dem.
DVS... selv opsøgende.. ikke bare en emnebank optagelse

Område: Specialist , elektronik , udvikling

Har du et eller flere gode tips

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-08 13:41

Citat
DVS... selv opsøgende.. ikke bare en emnebank optagelse

Og hvor meget er du selv parat til at investere i en sådan arbejdskraft

Det du forventer lyder jo som en "personlig agent" ?????

Kommentar
Fra : trachi

Dato : 25-07-08 14:04

Der er jo penge, i det at firmaer der søger , vil jo betale "den personlige agent "
for den rigtige kandidat.
Men gode tips modtages gerne..

Accepteret svar
Fra : bluesky

Modtaget 100 point
Dato : 25-07-08 14:26

Hejsa

Jeg har selv personligt haft gode erfaringer med LinkedIn (www.linkedin.dk), www.Monster.dk og www.salesladder.com. LinkedIn er er fremragende netværk til løbende at holde med folk fra din branche og mange job bliver opslået her - og kun her. Monster er måske mest velegnet hvis du også er intreresseret i at arbejde for et udenlandsk firma. Jeg blev herigennem rekrutteret til mit nuværende firma i Skotland og var inden da til en række samtaler rundt om i Europa før jeg valgte det nuværende. Men jeg ved ikke om du er interesseret i udlandet. Jeg har base i DK (hjemme) og planlægger selv alle rejser til vore kunder. SalesLadder er nok mere salgsorienterede roller men meget effektiv.

Hvis jeg kan hjælpe kan du få adgang til mit LinkedIn netværk gennem invitation.

Held & lykke
Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : trachi

Dato : 25-07-08 17:38

Tak for svaret bluesky.

Ser interresant ud ...det må prøves
Sender lige en privat PM