/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
europakort til garmin 200 nord
Fra : rockduck
Vist : 666 gange
110 point
Dato : 22-07-08 18:03

hej alle

vi skal ned igennem europa i 3 uger.
vi har en garmin 200 nordic og vil opdatere den med et europakort, er der nogen der har prøvet noget lignende. vi har fået at vide at vi kan købe et "hukommelseskort" (hedder det nok ikke) med et europakort i og skifte det ud. og at vi skulle købe det på nettet. men på garmins hjemmeside siger de forhandler.

anyway, hvis der er nogen der har tips til hvordan det gøres billigst muligt eller ved hvordan det bare generelt gøres så skriv endelig.

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 22-07-08 18:05

det der forresten en garmin nüvi 200 nordic....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-07-08 18:46

Hej med dig. Så vidt jeg kan se kan det købes hos t hansen .
Prøv og ring til dem.

Accepteret svar
Fra : muldvarp1

Modtaget 110 point
Dato : 23-07-08 04:07

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1957879401&n=2032933405&pn=-1542564375

Du køber denne Kortopdatering og lægger den ind via din PC med et USB kabel .
Det er ikke svært , bare følg anvisningerne på skærmen.
Du får samtidig den nyeste Softwareopdat. det tar`ca.2 timer , men det meste af tiden passer det sig selv.

Godkendelse af svar
Fra : rockduck

Dato : 25-07-08 13:32

Tak for svaret muldvarp1.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 25-07-08 14:46

Velbekomme og god tur sydover, kør forsigtigt.