/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hama Usb Sightcam 100 Fra Netto
Fra : shqiptari
Vist : 1244 gange
80 point
Dato : 10-03-03 13:07

Hejsa.....
jeg har Windows XP PRO

Jeg har købt et Webcam fra netto for længe siden, Men kom til at smide Cd'en væk.....hvordan får jeg den igen ?

eller hvordan får jeg mit Webcam til at virke ??? har læst hende Miralouise's indlæg, Men den hjælper ikke serlig meget da jeg ikke får af vide Præsist hvordan det virker ???

har prøvet at downloade software eller driver eller hvad det hedder....men kan ikke få det til at fungere ??? www.hama.de

Jeg ved sku ik hvad jeg skal stille op os fordi at med cd'en kom der et program som gjorde sådan at man kunne tage Snapshots og om til billeder......Hvis der er en derude der har CD'en brændt og som kan lægge den ud på nettet ville det være FEDT ! jeg giver flere point for dette indlæg, da det er vigtigt for mig.......Jeg har Direct Connect or mIRC til overførelse af CD'en......

Ps. vil gerne have præicse instuktioner til hvordan jeg får det til at virke.......

tak på forhånd !

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 10-03-03 16:02

shqiptari.
Hvad hedder Cameraet?Har været inde hos Hama ,det ser da ud til at der er hvad du skal bruge.Ellers er der nok et andet sted man kan finde driveren.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 10-03-03 16:06

shqiptari
Unskyld læste sprgm for hurtigt.Mht navnet
Mvh Ole

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 10-03-03 16:21

shqiptari
Har fundet en driver til Sightcam 100,men det ser ud til du er i klemme med XP,men der er sikkert andre der har et bedre bud.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : shqiptari

Dato : 11-03-03 13:12

yes yes .....men kan man ik bruge det til XP ???

Kommentar
Fra : shqiptari

Dato : 11-03-03 13:12

yes yes .....men kan man ik bruge det til XP ???

Kommentar
Fra : dell8200

Dato : 05-04-03 17:33

Jeg har orginal cd'en hvis du vil have den. Den yder support for 98 ME og 2000.. Mit camera virkede heller ikke da jeg lavede den fejl, at have kameraet i usb porten under installation af driver. Den går nemlig ikke... Installer først driver sæt derefter kameraet i og gå ind i windows og klik på tilføj/fjern hardware. Så skulle det virke..

Winnie

Men sig til hvis du vil have en kopi af org. cd'en

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 21-05-03 12:36

eY, sightcam 100 virker til WinXP. Jeg har eslv WinXP pro og tilhørende drivere til kameraet. Det fungerer tilsyneladende uden problemer. Desuden har jeg også org. cd'en, hvis du nu skulle få brug for den.;)

JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : tudseborg1

Dato : 29-06-03 17:46

Hej
Jeg har også købt et sightcam 100 og havde problemer med at installere det (åbenbart fordi jeg havde tilsluttet kameraet),
så jeg troede ikke skidtet virkede. Nu har jeg fået en forklaring på mit 1. problem, men i mellemtiden er min driver blevet væk.
Kan nogen hjælpe mig med hvorfra jeg kan hente den ned?
Laila

Kommentar
Fra : shqiptari

Dato : 24-11-03 11:17

hejsa Winnie og JudAs.J.LAiR.P

jeg er glad for jeres svar. Og jeg vil blive mere end glad hvis jeg kunne få fat på den der CD...

Måske over DC++ eller MSN messenger ( hvilket ville tage 100 år )

håber at i gider at sende mig det på en eller anden måde...

hilsen
SHQIPTARI

Kommentar
Fra : shqiptari

Dato : 24-11-03 11:20

Hermed er der sendt Maksimum point til ham/hende der kan sende mig cd'en ELLER lade mig hente det via DC++ for eksempel.....jeg ville blive MEGA GLAD......takker på forhånd

Shqiptari

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-12-03 15:27

Hej! Jeg manglede også driveren til HAMA USB SightCam 100 til Windows2000 - men fandt den her:

http://www.hama.be/web-bilder/download/treiber/usb/47397V1_1.exe

Så ud med USB stikket, installér driveren, ind med stikket igen, lidt installation osv. og så kører det.

Berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-01-04 00:57

shqiptari - skal vi ikke lukke denne sag?

Kommentar
Fra : fuckaf1

Dato : 01-12-04 09:05

jow luk skidtet for adressen http://www.hama.be/web-bilder/download/treiber/usb/47397V1_1.exe kræver brugernavn og password så hvordan Berpox kom ind??

Kommentar
Fra : buller1964

Dato : 16-03-06 14:36

jeg kan ikke få mit webcam til og køre et Hama 100 sigtcam og kan ikke lægge driverne ind på min pc'er

Kommentar
Fra : buller1964

Dato : 16-03-06 14:37

jeg kan ikke få mit webcam til og køre et Hama 100 sigtcam og kan ikke lægge driverne ind på min pc'er