/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lyd til bærbare
Fra : ConniePige
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 15-07-08 15:35

Hejsa..

Er der nogen derude der har gode erfaringer med at købe sound sæt til den bærbare...???

Altså det at købe et soundsæt er ikke problemmet, men lige at det skal bruges til den bærbare og altså ikke fylde ret meget....det skal med på ferie i campingvognen og rimelig nemt pakkes sammen....

LYDEN er ret afgørende og skal ikke lyde som noget der kommer ud af en dåse...det skal være sådan at man kan se en god film og få en rigtig god og høj lyd på...

Connie

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 15-07-08 15:55
Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 15-07-08 16:05

Hej Manse

Hvad vil du anbefale her 2200 eller 2300...??? Kan du se prisen på 2200...???

Connie

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-08 16:13
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-08 16:13

i har nok kun en udgang

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-08 16:19
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-08 16:24
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-08 16:28
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-08 16:30

og teknologi.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-08 16:34
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-08 16:40

Citat
ferie i campingvognen

kræver 220/40volt tilslutning(forstærker,strømforsyningsadapter - ekstern)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-08 16:46
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-07-08 17:06

bare et lille pip herfra.....
- hvis denne 'høje' lyd virkelig skal bruges i en campingvogn, på en campingplads - så kæb et godt sæt ørebøffer samtidig
Det er ikke særlig velkomment på campingpladserne, hvis man, på denne måde, står for hele underholdningen på pladsen

God fornøjelse!

Vh Dorthe.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 15-07-08 19:03

der er mange muligheder. Find din lokale Pc Pusher. der kan du få et højtaler sæt fra et par hundrede og opefter, Men de fleste kræver 220wolt strøm. men det har i vel på camping pladsen. ellers findes der er 12 til 220 wolt adapter. har selv en. og det virker fint.

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 15-07-08 19:36

Hej igen derude

Nej vi skal bestemt ikke stå for underholdningen af hele campingpladsen - vi er fastlæggere på 7 år så vi ved bestemt godt hvad hensyn er og hørebøfferne har vi læææænge anskafftet os....men tit når det regner i længere tid er det en fordel at kunne sætte en film på til vores egne og naboernes børn of samtidig servere popcorn....så er regnvejret pludselig ikke såå kedeligt mere...

Manse - takker for alle link, kigger dem lige igennem og vender så tilbage...

Connie

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 15-07-08 19:40

Forresten... jeg skrev HØJ lyd var ikke for at skulle blæse alle omkuld, men er dødtræt af højtalere der skratter mere end der kommer LYD ud...

Så alle campister rolig nu...

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 15-07-08 20:44

Manse...

Udover stik/udgang...hvad går man så efter for at få den gode lyd....watt...???

Connie

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-08 22:04

Du spurgte om erfaringer, her er mit udstyr, det kan bruges både til bærbar, stationær og mp3 afsplillere: http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=SPA1300 det spiller faktisk rigtig godt og koster næsten ingenting, jeg kan godt se at "kassen" måske ikke er så nem at håndter under transport, den er 27cm bred - 25cm. høj og 17cm dyb, men til gengæld fylder de små højtalere næsten ingenting, og så rigtig god lyd selv om prisen er lav

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 15-07-08 22:46

Hej o.v.n.

Takker for tippet...du har ret de er ikke ret dyre og getmore har jeg rigtig gode erfaringer med - så det vil jeg bestemt tage med i tænke posen

Connie

Godkendelse af svar
Fra : ConniePige

Dato : 15-07-08 23:08

Tak for svaret Manse9933.