/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
splittet menu ?
Fra : miritdk
Vist : 1236 gange
30 point
Dato : 13-07-08 18:57

kludrer kandu med noget ? jeg har pludselig splittet menu og ingen mulighed for at lave om på det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-08 18:59

Det samme her + en helvedes masse reklamer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-08 19:12

hmmm - reklamerne kan man gøre noget ved men jeg VIL IKKE HAVE DEN SPLITTEDE MENU

Nå men så er jeg ikke alene - fandt jeg for i øvrigt ud af lige da jeg havde stillet spørgsmålet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-08 19:16

btw ans - bloker dog de reklamer - reklameindtægten får de jo alligevel

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-08 19:16

Den splittede menu irriterer også mig,

Jeg ved, at man kan gøre noget ved reklamerne det overvejer jeg også at gøre nu.

Hvis der ikke tidligere har været "uro" på kandu, så er der det nu.
Reklamer øverst, i midten, nederst og til højre og venstre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-08 19:19

Bannerreklamer bliver ofte misbrugt til malwareangreb. Du bør derfor blokere bannerreklamer. Det gratis tilføjelsesprogram IE7 PRO har, blandt andre nyttige funktioner, en udmærket reklameblocker. Programmet er oversat til dansk, og kan hentes her http://www.ie7pro.com/

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=156

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-08 19:20

hov der røg citatmuligheden vist
Citat
test

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-08 19:20

hmmm ????? gjorde den så ikke - måske - alligevel

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 13-07-08 19:45

Hej miritdk !
ja reklamerne forsvandt da, bortset fra bwin.com der er både midt i og i højre side og ja nu ser jeg den også i venstre
Sjovt nok
Hilsen højris

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-08 19:59

højris - dbl klik på ikonet for ie7pro og gå ind i adblocker og sæt hak i de tre øverste

jeg ser intet overhovet !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-08 20:00

btw bwin.com kan du blokere i hosten også .

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-08 20:38

En splittet menu er bedre end et splittet sind....husk det

Kommentar
Fra : iah

Dato : 13-07-08 22:10

Jae, den ie7pro er nu ikke så tosset ennda, selvom jeg på et tidspunk havde den anklaget for at skabe BLÅ SKÆRM...

Men det skyldes sikkert noget andet som jeg endnu ikke har fundet ud af

Pyrqmiderne, man skal da lige se sig for når man har fået et par glas Rødvin, ellers kommer teksten til at ligne ramram eller diskens...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-07-08 08:47

hmmmm - kandu.dk VIL åbenbart bestemme hvordan siden skal se ud - og det er ualmindelig generende for nogen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-08 08:52

æuvvv nu gør den det også hos mig Det er vel for at få plads til flere reklamer

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 14-07-08 14:34

Citat
Programmet er oversat til dansk, og kan hentes her http://www.ie7pro.com/

Vælg sprog indeholder ikke dansk! Så hvor er det så?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-08 14:06

gribben1 - klik på ikonet og gå ind i indstillingerne - others - select language - vælg dansk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-08 21:30

åhh altså - hvem kan råbe kandu.dk op - det er da tåbeligt med en spittet menu når man fra start har haft valg til enten at splitte eller samle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 09:28

Er jeg den eneste der endnu ikke har fundet ud af HVAD problemet er

Jeg har da ALTID haft 3 kolonner hvor den midterste er der hvor der skrives

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-08 09:33

Når tråden bliver så lang som her, så er problemet løst det er kun i toppen du kan se at den er splittet, Adblock Plus med abonnement løser reklame problemet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 09:33

http://peecee.dk/upload/view/123496

Ser sådan ud,,,,,,

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 09:34

Citat
Adblock Plus med abonnement

IE7Pro gør det GRATIS

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-08 09:52

Adblock Plus er også gratis IE7pro virker ikke i Firefox

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-08 09:53

Citat
refi

Dato : 16-07-08 09:28

--------------------------------------------------------------------------------
Er jeg den eneste der endnu ikke har fundet ud af HVAD problemet er

Jeg har da ALTID haft 3 kolonner hvor den midterste er der hvor der skrives

Så har du selv valgt at have en splittet menu.

Før den 13.07.08 var de muligt selv at vælge om man ville have en splittet menu eller have hele menuen i venstre side.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-08 09:56

indtil jeg oprettede det her spørgsmål kunne man vælge at splitte eller samle menu og det savner jeg - så det har altså ikke været standard

tjahhh o.v.n - problemet løst hvis kandu.dk ikke har tænkt sig at lave om på det igen - altså give mulighed for at vælge som før - men det er ikke tilfredsstillende !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 09:56

Citat
Før den 13.07.08 var de muligt selv at vælge om man ville have en splittet menu eller have hele menuen i venstre side.

Og hvad kan man så bruge DET til - udover at scrolle ENDNU mere med musen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-08 10:02

Jeg havde også kun to kolonner før, Firefoxen er blevet lidt bredere nu og det generer mig ikke, søge funktionen er øverst til venstre nu, mon den virker eller er det stadig bedre at bruge en ekstren søger til at søge på Kandu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-08 10:04

Byt lige rundt på højre og venstre, den er altså til højre på skærmen, søge funktionen, jeg er

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-08 10:07

Citat
Før den 13.07.08 var de muligt selv at vælge om man ville have en splittet menu eller have hele menuen i venstre side.
kvinder !! I tror i skal styre alting, også hvordan Kandu skal se ud

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-08 10:39

Citat
kvinder !! I tror i skal styre alting, også hvordan Kandu skal se ud

JA !!!! - både tror og kan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 10:47

Citat
og kan

Nøjes nu med troen - her var jo noget DU IKKE KAN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-08 11:02

det kan du og kandu.dk åbenbart heller ikke refi

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 30 point
Dato : 16-07-08 16:31

Måske tror Kandu, at træerne vokser ind i himlen, så de kan gøre hvad de vil med brugerne, som trods alt er grundlaget for deres fortjeneste.
Det ender vel med, at være mere reklame end "forum".
Er det mon en god idé, at være lidt Kandu~seriøs................. og skrive anmeldelser til alle disse flotte reklamer.
Det vil jo vidensdeling, og helt i tråd med Kandu-conceptet.

Jeg mangler en tommelfinger der vender nedad så derfor denne.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-08 16:51

Jamen Eyvind har du fået det forkerte ben ud af sengen i morges det negative grønne hoved ligner slet ikke dig, Kandu kan da gøre med siden som det passer dem, jeg er ligeglad (det vil sige glad) så længe jeg kan blokere for reklamerne så op med tommelen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-08 16:55

Kære Kandu dk (ups nu tror i vel at jeg er en anden end jeg plejer at være) kan ikke i brede siden MERE ud endnu, så den passer i bredden med skærmen
Det var et forsøg på at lave sjov med jer som vil kontrollere kolonnerne
Så længe der er et felt at skrive i, så er jeg

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-08 18:26

SPLITTE MINE BRAMSEJL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-08 20:11

En dag vil jeg prøve at stikke det andet ben ud først............................måske går det bedre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 20:42

Kandu er "desværre" IKKE hvad den har været.....

Tidligere kunne de da "råbes" op

Nu er der ingen der aner HVAD der foregår.....

Må indrømme at jeg de sidste måneder har mistet mindst 75% af glæden ved at deltage og der skal ikke meget til at fjerne de sidste 25%

Nå - det vil nok glæde nogen (mange)

Så glæd jer ikke for tidligt - jeg kan altid gå over til at blive "klumme2-3-4"

Kommentar
Fra : klumme2

Dato : 16-07-08 20:48

Dette hermed være gjort

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-08 20:51

Nå nå Refi hihi...blir det en hel klub LOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 20:56

Yep

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 20:57

Vi må ud og "hverve" medlemmer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-08 21:03

Nu vil en af topreklamerne dælme ha' at jeg installerer et plugin for at se den.

Så det vil jeg lige tænke over - kører lige nu >>Firefox i ubuntu<<

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-08 21:06

Ja det må vi.....en dag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 21:20

Satans osse - nu får jeg ALLE mails dobbelt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 21:21

SPAM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-08 21:23

- det kender jeg godt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 21:39

Hvordan melder man sig ud igen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-08 22:13

Melde sig ud...Kan man ikke. Det er lisom Kandu.

Mvh
Sammenslutningen af Klamme Klummer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-08 22:38

Nå - kan vel altid sige NEJ TAK til mails......

Bare de så respekterer det

Kommentar
Fra : klumme3

Dato : 16-07-08 22:46

Så er et nyt medlem på banen

PS.

Ønsker KUN at være PASSIV medlem.

Hvor betaler man kontingent og til hvem ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-08 23:17

nejtak til mail fungerer fint her heldigvis

ellers er der jo mulighed for at sende kandu mails i spamfilteret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-08 23:25

Kontingent afleverer du bare her. Idtil videre er jeg osse kasserer, og jeg kasserer alle indbetalinger når jeg har fået dem

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-08 15:17

Tak for svaret Eyvind. reklamer er og bliver en pest hvis man ikke selv søger dem

Kommentar
Fra : Eyvind