/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda Melody- neddrosling?
Fra : andreas_andersen
Vist : 358 gange
50 point
Dato : 09-03-03 16:39

Min honda Melody kører omkring de 35... Har hørt at man kan fjerne en skive som på en scooter ved krumtappens ende...
Er det rigtigt? Hvad kan jeg ellers gøre?

vh. Andreas Andersen

Kommentar
Fra : Tutbenne

Dato : 10-03-03 22:25

du kan plane topstykket! det gav 30 km/t på min!

Kommentar
Fra : andreas_andersen

Dato : 11-03-03 13:30

Plane topstykket? ødelægger det ikke scooterens lejer? Ved godt hvordan man planer et topstykke, men hvordan sætter man tændrøret perfekt´? SÅ`?
Ellers tak for indlægget, flere tak!

Andreas

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 11-03-03 13:52

der sidder en stak ringe på sådan et dyr.

Kommentar
Fra : andreas_andersen

Dato : 11-03-03 13:55

Hvor sidder de? Fortæl fortæl! Er helt sikker på at ingen af begrænsningerne er fjernet så J skal igang! Kan du uddybe det lidt?