/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
søger en gasvarme ovn
Fra : hynke007
Vist : 730 gange
100 point
Dato : 11-07-08 18:53

hejsa.

jeg søger en gasvarme ovn til vores campingvogn den model der sidder under klædeskabet. vores er i stykker så jeg mangler en anden gerne brugt men skal virke 100% ..

hilsen
en hobby seestern 460 ejer

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-07-08 19:52

den må du da kunne finde hos campforretning- autoforhandler, har de den ikke lige stående må de kunne få den hjem i løbet af tre dage

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-07-08 19:58
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-07-08 20:06
Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 11-07-08 20:20

ok godt forsøgt men det skal være en brugt da jeg har hørt hvad en ny koster

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-07-08 20:36

det har jeg så ikke
det kunne mådke være en af har taget en brugt i bytte
ellers er der den blå avis.

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 100 point
Dato : 11-07-08 20:43

Jeg prøver igen, fordi jeg ser der er en rubrik med campingudstyr.
http://www.dba.dk/asp/soegning/soegning.asp?SektionId=25&Fritekst=Hobby

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-08 10:15

Citat
gerne brugt men skal virke 100% ..

Forstår ikke helt dit spørgsmål

Hvis den skal være 100% i orden er der jo ingen grund til (for sælger) at skifte den ud....

Er den udskiftet pga. defekt og derefter repareret er det jo IKKE privat du finder en sådan, men hos en forhandler....

Det er selvfølgelig dit eget liv, men den slags bør IKKE købes brugt, og slet ikke privat....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-08 10:17

PS....

Desuden får du næppe nogen til at montere en brugt, for du havde vel IKKE selv tænkt dig at gøre det

Godkendelse af svar
Fra : hynke007

Dato : 17-07-08 21:50

Tak for svaret valde.. men jeg var så heldig at få den gamle til at virke...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-07-08 10:10

selv tak

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 02-02-09 00:48

Gul og gratis.dk eller campingdanmark.dk måske QXL.dk
Du kunne jo også prøve og lægge en forspørrelse ind hos din campingforhandler på en brugt, det er jo sommetider de får nogle vogne ind, som ganske enkelt ikke kan sælges igen.