/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Boligsikring til kørerstol og
Fra : Rikki4
Vist : 717 gange
50 point
Dato : 09-07-08 21:41

Hej

Jeg har hørt at man kan få mere i Boligsikringn når man sidder i kørerstol og bruger lift
passer det ?

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 09-07-08 22:03

Alle kan få boligsikring når de er berettet til det har du lejebolig vil jeg anbefale dig at søge. Har du et hus eller ejerlejlighed bliver det nok meget svært, men der kan du få så meget andet hjælp.
Det kommer også an på hvad du tjener o.s.v

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 35 point
Dato : 09-07-08 22:04

Ja det er muligt - ifølge lov om individuel boligstøtte. Henvend dig til borgerservice i din kommune.

http://handicapportalen.dk/artikler/vis/artikel/spoergmaal-om-boligstoette.html

Kommentar
Fra : achton

Dato : 09-07-08 22:04
Godkendelse af svar
Fra : Rikki4

Dato : 10-07-08 03:23

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-07-08 06:52

Selv tak

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-07-08 12:37

Jeg forstår ikke de spørgere der kun giver 2 stjerner for et fuldstændig rigtigt svar ?
Er det for at spare point ?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-07-08 18:49

Måske ved spørgeren ikke, at man ikke kan spare point på den måde

Men i det øjeblik et spørgsmål er stillet - bliver man trukket for point - uanset hvordan man bedømmer svaret.