/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
Har Protopic bivirkninger?
Fra : cristian2
Vist : 1061 gange
30 point
Dato : 09-07-08 11:28

Jeg har eksem og har hidtil brugt kortison-medikamenter som jeg ikke er glad for at bruge da det skulle udhule mit immunforsvar. Nu har jeg fået et produkt som hedderProtopic.
Jeg har set på Google at det har bivirkninger da det svider, men jeg er mere interesserede i de grundlæggende bivirkninger - om det generelt belaster ens helbred.

Er der nogen er kender noget til det?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-07-08 11:41
Kommentar
Fra : achton

Dato : 09-07-08 11:51

eller på sundhed.dk

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-07-08 11:53

Al virksom medicin har virkning. De uønskede virkninger kaldes bivirkninger.

De kan være af forskellig art og styrke på forskellige personer, ligesom den ønskede virkning kan være med forskellig effekt på forskellige personer.

Der kan også være andre bivirkninger end dem, som står på indlægssedlen.

Det hele går ud på under lægens vejledning og kontrol, at finde det middel hvor virkningen er god og bivirkningerne små.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 09-07-08 11:58

Bivirkninger som ikke fremgår af indlægssedlen, skal meddeles lægen, som så gerne skulle rapportere videre til sundhedsstyrelsen.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 30 point
Dato : 09-07-08 20:07
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 09-07-08 22:23

Tak for svaret granner01.