/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
hobby seestern 460
Fra : hynke007
Vist : 1460 gange
100 point
Dato : 07-07-08 21:11

hejsa.
vi har lige købt en hobby seestern 460 de luxe fra 1977. men vi mangler et nyt tagt luge da der er hul i den gamle..

hilsen
hynke007

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 07-07-08 21:35

Prøv at Google en AUTORISERET Hobbyforhandler og bliv henvist til et værksted. Dyrt? Ja. Men det kan tit drille med vinduer og i særdeleshed tagluger, Så det er rart at have garanti for udført arbejde.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-07-08 21:46

Se lige på dette link, nogle af linkene er http://www.nbp.dk/links/fritid/campingudstyr.phpmed netbutik:

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 100 point
Dato : 08-07-08 07:22

Den eneste mulighed du nok har, er at tage mål - eller bedre endnu, tage den gamle tagluge med til diverse campingvognsforhandlere, og se om de har nogen der passer. Det vil være tilfældigt hvem der liger inden med en original, men en uoriginal kan nok findes.

En af de mest velassoterede er bl.a. Nibe Caravan.

Godkendelse af svar
Fra : hynke007

Dato : 17-07-08 21:51

Tak for svaret alka. sendte dem em mail de havde sådan en på lager