/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Vodafone trådløs internet
Fra : Disi
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 06-07-08 22:19

Vodafone trådløs internet
Kan det passe det skal gå så langsomt ! jeg har min bærbar med på bla.camping men gud hvor er det langsomt .
Jeg har købt det ved Tdc . er her nogen der har samme problem eller har jeg sat den forkert

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-07-08 07:05

Det kommer jo helt an på dækningen i området.

På en campingplads er der næppe 3G dækning og dermed er du begrænset til en hastighed der ligner et gammeldags fax modem, det vil sige ca. 100 gange langsommere end de fleste er vant til fra deres faste forbindelse hjemmefra

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-07-08 08:02

Oki men vi er i Aarhus det er da en stor by der står TDC 2 G

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 50 point
Dato : 07-07-08 08:50

2G er også mindst 10 gange langsommere end 3G så der har du forklaringen

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 12-07-08 08:53

Tak for svaret Kortoververden.