/ Forside/ Teknologi / Udvikling / CSS / Spørgsmål
10  ME.alexan.. 100
Gode CSS koder
Fra : charlieepige
Vist : 871 gange
80 point
Dato : 06-07-08 18:27

Hej !
Jeg er helt ny inden for CSS, så jeg vil gerne spørge, om der er nogle som kende en hjemmeside, hvor man kan læse noget om CSS og PHP. Det skal helt være på dansk

Og det ville være dejligt, hvis der også er nogle, som kender en side, hvor der er nogle gode CSS koder.

Hilsen
Louise

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 90 point
Dato : 06-07-08 18:37
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-08 18:40

Alternativ 'on-line' løsning?

http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30826

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-08 18:43

Pps. Hvis du tænker på nogen specifikke løsninger?

Så er vi hér ...for, at hjælpe dig på vej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : charlieepige

Dato : 06-07-08 19:42

Vil kigge nærmere på det, men det er lidt indviklet, når man er ny :b.. men øvelse gør mester ! .
Det er dejligt at man altid er velkommen til at spørge herinde

mht. et problem jeg har arbjeder med lige nu: http://www.kandu.dk/Spg123574.aspx

Hilsen
Louise

Godkendelse af svar
Fra : charlieepige

Dato : 06-07-08 19:48

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : Naqibullah