/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Download Frontpage
Fra : gangster50
Vist : 457 gange
91 point
Dato : 08-03-03 20:34

Hvor kan man downloade den nyeste version af frontpage express??

- Daniel/gangster50

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 08-03-03 20:40

Jeg tror ikke der findes nogen ny version af Frontpage Express.
Microsoft Frontpage (uden Express) kan du helt sikkert hente på www.microsoft.com.

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 101 point
Dato : 08-03-03 20:42

Hej. Jeg har svaret til dig. Gå ind på denne adresse og lidt ned af siden
http://www.idgforlag.dk/default.asp?loadside=/vis_artikel.asp?ArticleID=552
Jeg har for kort tid siden downloaded den og den virker fint.
mvh als

Kommentar
Fra : als

Dato : 08-03-03 20:46

Hej igen. Kopier HELE adressen og sæt den ind i Adresse i din browser. Jeg kan se at her på Kandu er kun halvdelen af adressen blevet blå så når du klikker kommer du ikke derhen hvor du skal. Altså kopier og sæt ind.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-03-03 21:31

http://www.idgforlag.dk/default.asp?loadside=/vis_artikel.asp?ArticleID=55 2

Sådan gør man når man er flink - så er hele linket blåt og lige til at gå til...

Fortsat god weekend.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-03-03 21:41

Sådan:http://makeashorterlink.com/?V6C521CB3
Så er linket da i hvert fald blevet blåt.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-03-03 21:49

Ja, sorry det også gik galt for mig...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : als

Dato : 08-03-03 21:52

Undskyld, Henrik, men den var nu meget god!

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 08-03-03 23:33

For at undgå knækkede link bør man sætte < foran og > bagved linket

Kommentar
Fra : als

Dato : 09-03-03 09:52

Tak catbody. Det var jeg ikke klar over, men det kan jeg bruge i anden sammenhæng.

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 02-04-03 21:58

Tak for svaret als.
         (",)

Kommentar
Fra : als

Dato : 02-04-03 22:19

Håber du har fået programmet og er igang med hjemmesidesnedkeriet. Tak for points!