/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
annonce hajer
Fra : azkp91
Vist : 621 gange
95 point
Dato : 03-07-08 21:41

hej. jeg er kommet i kløerne på en annonce sælger.
, jeg bad om orintering på hans tilbud og fik dagen efter en bekræftelse og en faktura med betaling inden for 5 dage. Han præseterede sig fra lokal telefonbogen og ringede op 3 dage før han havde forlangt betaling. Jeg har sendt et anbefalet og alm. brev, som påstår ikke har fået. Jeg har kvittering fra posthuset med kvittering for forsendelsen. Jeg havde en kort" ene tale" og fortalte ham at skulle læse mine breve, hvor jeg gav ham 5 dage til at annulere de fremsendte bekræftelse og faktura. Denne samtale foregik igår Onsdag d. 2-7-08.
er der nogle der har godt til hvordan man stopper hm, det er lokaltelfonbøgerne eller bare telefonbøgerne. Han har boet på Vesterbrogade 149 men er nu flyttet til Sankt Pedersstræde 30C.2. sal. Det er ikke et nemt spørgsmål men meget svært ar give et endegyldig råd.
Hilsen
azkp91

Kommentar
Fra : azkp91

Dato : 03-07-08 21:45

Hej igen. Erder nogen der selv har prøvet det og har adresse på en sagfører der kender til hajer og hvordan man nedlægger dem?
vh.azko91

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-07-08 21:54

Hej.
Du skal ikke betale en kr. hvis du ikke har skrevet under på noget. Prøvede det med telia og fik brev fra en sagfører . Ringede til hende og sagde at jeg da meget gerne ville betale hvis hun kunne få en kontrakt med min underskrift fra telia. Det kunne hun ikke og jeg har aldrig hørt noget siden. Det er 8 år siden.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 105 point
Dato : 03-07-08 21:56

Citat
Er du kommet i kløerne på annoncehajer, der tjener millioner på at narre folk til at købe annoncer, der i reglen er værdiløse? I så fald er Ret&Råd i øjeblikket ved at samle sager til massesøgmål mod de griske annoncehajer
http://www.viermange.dk/

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-07-08 21:57
Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 04-07-08 01:43

Citat
hej. jeg er kommet i kløerne på en annonce sælger.

Nixen - du er blot bange for at komme i kløerne på en. Du har gjort alt det rigtige og kan nu læne dig tilbage med ro i sindet.

Den eneste situation hvor du skal betale en krone er når du har en dom der siger at du skal. Hvor stor chance tror du der er for at det sker? Jeg vil bedømme det til ca 0,00%

Hvis du vil kæmpe kampen, så anmelder du ham. Hvis du er mere magelig, så gør du kun som foreslået: Læner dig tilbage.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-07-08 04:47

DU SKAL INTET GØRE.

Der kommer nok et par rykkere fra et inkasso firma, som mange gange har samme adresse, da det er deres eget firma. Gem bare brevene og gør ikke mere. Du kommer ikke til at høre fra en normal advokat på et senere tidspunkt.

Jeg kender godt alle di firmaer, da jeg jævnlig bliver kontaktet af dem. Jeg spørger gerne om vedkommende er klar over det er er fup firma de arbejder I. Det ved de ikke.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : alka

Dato : 04-07-08 06:48

To gange har jeg været ude for det samme, for år tilbage. Det eneste jeg foretog mig var: INTET!
Der kom rykkere med gebyr, der kom trusler om Ribers, der kom brev fra advokat om inddrivelse og jeg ved ikke hvad. Efter seks mdr. hørte jeg ikke mere fra dem.
En anden gang med noget abonnement på et blad jeg havde afbestilt og hade bekræftelse på det.d, kom Der rykker. Jeg var så venlig, at skrive til dem, at jeg ikke havde noget udestående med dem. Der kom ny rykker med 150 kr. i gebyr. Jeg skrev til dem, at jeg ved fremtidige henvendelser fra dem vill pålægge 150 kr. i gebyr for arbejdstid, porto mv. samt advokatselær! Jeg hørte aldrig fra dem mere. Man kan vælge at bruge deres meteode - eller lade være! Hel og lykke med projektet!

Godkendelse af svar
Fra : azkp91

Dato : 04-07-08 08:30

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-07-08 08:34

Selv tak