/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs printserver.
Fra : CyberRobbie
Vist : 275 gange
20 point
Dato : 08-03-03 14:22

Jeg har i forbindelse med mit netværk opsat en Accesspoint til trådløst netværk. 2 maskiner som har almindelig netkort i, har ingen problemer med at kommunikere med printserveren. Til gengæld vil min bærbare ikke finde en forbindelse til P-serveren. Netkortet virker i øvrigt glimrende, og har ingen problemer med at gå på nettet. Så snart, der kommer et kabel i den bærbare, så er der ingen problemer.

Er der nogen, som har erfaringer med trådløst udstyr fra Linksys?

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-03-03 15:17

Ja, det er jo surt at vi nu begge sidder i saksen med lorteudstyr fra Linksys. Efter vi bestilte er der dukket flere og flere dårlige anmeldelser og kommentarer op omkring WAP11 og routere fra Linksys...

Henrik, Slagelse