/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Alm gps på mc
Fra : LASWILD
Vist : 753 gange
100 point
Dato : 01-07-08 18:30

Kan det godt lade sig gøre at køre med en alm. gps(nüvi fra garmin) på en motorcykel? Ved ikke om gps kan klare de rystelser der trods alt er på en mc. Vil ikke investere i en holder inden jeg hører om der er nogle kloge hoveder herinde der har erfaring med det.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 01-07-08 18:47

du kan sagtens bruge en gps på en motorcykel. Problemet er bare fugt. Og det kan normale gps fiduser ikke li, Lige som Mobiltelefoner. Så mit råd hvis du vil ha en gps til din mc. enten put den i form forsegling, En plastpose. Hved ikke helt om der findes noget originalt til en gps. Lige som os der absulut skal ha mobilen med på stranden. Ned i en plast pose. og slå en knude. Eller skal du købe en maritim udgave der kan tåle fugt. Og den koster kassen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-07-08 18:59

Min søn han kører rundt med sin i sin tank taske,i top plastik lommen så han kan sidde og glo på den mens
har kører.

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 01-07-08 19:01
Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-08 19:31

Det kan du sagtens, og holderen kan købes her: www.pam.se

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 02-07-08 08:59

Du kan jo også købe en tomtom rider som er skabt til mc - den kan også bruges i bilen.

Hilsen

MB

Godkendelse af svar
Fra : LASWILD

Dato : 06-07-08 17:38

Tak for svaret taliskoko.