/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Brugt babyudstyr
Fra : bite
Vist : 807 gange
100 point
Dato : 30-06-08 16:34

Da vi er ved at være færdige med at bruge vores babyudstyr, vil vi gerne sælge noget af det som eks vugge, søskendesæde osv.

Er der nogen som kender et godt sted til dette, har ikke haft det store held i f.eks Den Blå Avis ?

Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 30-06-08 16:59

Hvis ikk den blå avis eller gul og gratis hjælper så prøv de lokale aviser eller sæt en annonce op i en forreting

Kommentar
Fra : babee

Dato : 30-06-08 17:34

eller qxl

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-08 18:57

Der er så mange andre muligheder - se bare her - held og lykke med salget
http://www.google.com/search?hl=da&q=+babyudstyr+%2B+brugt&lr=

Kommentar
Fra : bite

Dato : 30-06-08 20:05

Jeg kan godt se det er mange, men det er et stort arbejde at prøve dem alle Er der ikke nogen som har prøvet e 1 af diise steder ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-06-08 23:10

Hej med dig.
Det nemmeste for dig er da at sætte en seddel op i den lokale med det du har til salg.
Der kommer nok en masse henvendelser.

Godkendelse af svar
Fra : bite

Dato : 15-07-08 06:52

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-07-08 07:24

Selv tak