/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java driller
Fra : jihaa
Vist : 921 gange
93 point
Dato : 29-06-08 14:26

Hej..

Håber der er et klogt hoved der kan hjælpe.

Java har hele tiden fungeret fint, men pludseligt en dag kunne min kæreste kun få lov at spille singleplayer spil på kom og vind. Den blev ved med at melde felj i multiplayer og sagde der ikke var java installeret.
Der ER dog java. Har forsøgt at slette og geninstallere sun version 6 update 6, og på deres side siger den også at den nyeste version er installeret, men ved netbank osv siger den jeg ikke har java og skal installere den version jeg allerede har.

Har prøvet at starte explorer som administrator, men jeg kan stadig ikke komme på netbank...

Hjælp!!!

ps: Har vista home edt.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 29-06-08 15:00

Du skal checke at java er aktiveret i din browser.
Selvom du har det installeret kan det godt være slået fra i din browser.

Kommentar
Fra : jihaa

Dato : 29-06-08 15:05

Det er aktiveret

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 103 point
Dato : 29-06-08 15:25

Tjek din Java version hér: http://www.znn.dk/ (Punkt 9.)

Fejler det stadig? ..så slet Java ...alle versioner!:

I Kontrolpanel->Tilføj eller fjern programmer

Kør en regcleaner: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

Genstart.

..og installér Java igen: http://www.java.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-06-08 15:55

Jeg har haft samme problem. Efter jeg har fjernet java i kontrolpanel-tilføj/fjern programmer, så åbnet jeg stifinder og slettet alt som sto igen som hed noget med java og noget med sun.Så instalerte jeg java på nyt. Og da fungerte det.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : jihaa

Dato : 29-06-08 18:14

Tak for svaret molokyle.