/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP home sp.2
Fra : katin
Vist : 725 gange
300 point
Dato : 28-06-08 12:57

Jeg har det problem at når jeg er på nettet på komogvind kommer der tit en fejlmelding og når jeg klikker den væk lukker internettet og optjente point er væk.
Kan I hjælpe ??

Kommentar
Fra : edison

Dato : 28-06-08 13:04

først. opdatere til sp3. du får lidt mere fut i maskine. der efter download og inst tuneup utils. og kør alle rengørings programmer. det er et godt program.. http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/ download trial versionen den virker i 30 dage.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 28-06-08 13:06

SP3 er ikke klar fra microsoft update, så vent.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 28-06-08 13:07

Fra spywarefri.dk

Citat
Windows SP3 for XP

af Per Holst-Albrechtsen

Spywarefri har haft kontakt til Microsoft, som siger, at automatisk udrulning af SP3 i Danmark først kommer her til sommer. Microsoft vil ikke sætte dato på, men sandsynligvis i anden halvdel af juni.

Hvis man alligevel vælger at hente SP3 fra Windows Update, så har Microsoft sammensat en lille artikel, der er værd at læse, før man henter den. Artiklen er på engelsk, og hedder: Steps to take before you install Windows XP Service Pack 3. Læs den her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-08 13:09

Citat
SP3 er ikke klar fra microsoft update, så vent.
JO den er !

Kommentar
Fra : achton

Dato : 28-06-08 13:09

komogvind er en usikker side hos mig.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 28-06-08 13:10

Nej

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-08 13:10

katin - er det ikke nemmere at spørge admins på komogvind mon ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-06-08 13:16

Hvad står der i den fejl meddelelse du får før Internet Explorer lukker ned ? Jeg gætter på at du mangler en tilføjelse til din browser

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-08 13:17

sp 3 er ok her ingen problemer ,men har også haft problemer med Kom og Vind

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 310 point
Dato : 28-06-08 13:20

Citat
SP3 og Internet Explorer version 6 og 7

af Per Holst-Albrechtsen

Som det er mange bekendt, så er SP3 til XP nu på vej til at blive rullet ud på Danmarks computere. Bruger du stadig IE6, kan du uden problemer installere Service Pack 3, og på et senere tidspunkt opgradere din Internet Explorer til version 7.

Bruger du IE7, kan du selvfølgelig også installere Service Pack 3, men du mister så muligheden for at afinstalle IE7, som du hidtil har kunnet. Den mulighed som var for nedgradering til IE6 under SP2, findes ikke under SP3. Hvis du klikker dig ind i kontrolpanelet og videre til Tilføj/fjern programmer, så vil fjern-muligheden være nedtonet.

Hvis du får brug for at afinstallere IE7, efter at du har installeret SP3, så skal du først afinstallere SP3 og derefter IE7. Herefter vil du vende tilbage til SP2 med IE6.

Alt dette fremgår i en blog af Internet Explorer-udvikler Jane Maliouta fra Microsoft. Læs bloggen …

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-06-08 13:23

Prøv at klikke på linket her: http://www.komogvind.dk/help/support/support.php og klik på Køe automatisk computer test, så viser det sig sikkert at du mangler et eller andet, for eksempel Java: http://www.java.com/en/download/index.jsp

Kommentar
Fra : edison

Dato : 28-06-08 13:25

sikke noget sluder. sp3 har været ude længe. det er da bare at hente den.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 28-06-08 13:35

nix sludder

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-08 13:38

Teil og teil (achton) er ikke enige Hva skal det egentlig være godt for med begge dine profiler i snart alle spørgsmål Teil?? føler du en vis personlighedsspaltning eller hvad ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-08 13:41

Katin du kan roligt installerer sp3 jeg har min pc sat til auto opdatering og jeg opdagede først at jeg havede fået sp3 fordi noget kørte bedre og først flere uger efter at jeg havde fået opdateringen

Kommentar
Fra : edison

Dato : 28-06-08 13:55

her http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=2fcde6ce-b5fb-4488-8c50-fe22559d164e kan du hente en fuld sp3: når den er downloadet klikker du bare på den, så brænder du en cd. og derefter instalere du bare. hvis altså ikke du får den via update.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-08 14:25

artiklen fra spywarefri er altså lidt gammel efterhånden og:
Citat
Bruger du IE7, kan du selvfølgelig også installere Service Pack 3, men du mister så muligheden for at afinstalle IE7, som du hidtil har kunnet.
.... denne udtalelse er åbenbart ikke rigtig for jeg har både haft IE7 afinstalleret via tilføj/fjern programmer og installeret igen. HMMM !

sp3 ligger altså hos microsolft update/ windows update og tager man den som første valg - når man i forvejen kører sp2 - (brug funktionen brugerdefineret) - så er der ingen problemer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-08 14:27

lige et ps - prøv lige at køre den her og se om du mangler opdateringer til java og flash der jo bruges på komogvind (der vil være link til hvor du henter opdateringerne)

http://secunia.com/software_inspector/

Godkendelse af svar
Fra : katin

Dato : 03-07-08 20:38

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-07-08 20:42

Velbekomme