/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
kombi VCR DVD HD
Fra : lham
Vist : 583 gange
100 point
Dato : 27-06-08 12:17

findes der en maskine som har digtal tuner kan optage på og afspille VHS kan afspille og optage på DVD mv alle "skiveformater" kan optage på HD kan overspille/copiere mellem alle dise 3 signalkilder er det bedre /billigere at købe 3 maskiner ?

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-06-08 12:31

UPS
glemte lige der skal være showview på alt der kan optage fra tv

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 27-06-08 12:41

Jeg vil vove påstanden NEJ

Der findes VHS-DVD optagere - men de er IKKE med digituner og IKKE med harddisk

Årsagen er jo egentlig enkel nok....

VHS båndet UDGÅR og var allerede på vej da man begyndte mad LØSE digimodtagere.....

Så der er INGEN fabrikker der vil lave en sådan produktion....

Vi har en kombi VHS/DVD og er udmærket tilfreds.....

VHS får du jo ALDRIG i HDkvalitet alligevel og diskene redigerer vi bare i komputer...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-06-08 13:29

som der står skrevet og det kommer heller ikke

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-06-08 18:45

JAVEL

findes der så en maskine med HD ind/afspille og DVD ind /afspille og mulighed for kopiering mellem HD DVD stadig med showview og helst digital tuner. Skal samtidig kunne optage fra extern VHS maskine ?

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 30-06-08 17:48

Tak for svaret refi.
Nej er jo også en slags svar-