/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Helstegt pattegris eller lam
Fra : Olgaoline
Vist : 742 gange
20 point
Dato : 27-06-08 11:39

Hej

jeg søger en der har lyst til at stå for helstegt gris eller lam lørdag d 23. August 2008. Vi bor uden for Silkborg.
Alternativt kunne jeg godt bruge et par råd hvis vi vælger at lave flæskesteg på grill istedet

Lotte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-08 12:43

Sådan en skal du finde lokalt (slagter o. lign.)

Det finder du ikke her....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-08 14:01

SÅ SÅ Refi...hvis timelønnen er god, kost og logi tilfredsstillende + godtgørelse af transportomkostninger, så er det da ikke usandsynligt at jeg vil kigge på det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-06-08 14:23

Hvorfor ikke bare hyre en knallertkører og koble knallerten til grillen, så skulle de bare fylde benzin på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-08 14:32

Citat
hvis timelønnen er god, kost og logi tilfredsstillende + godtgørelse af transportomkostninger, så er det da ikke usandsynligt at jeg vil kigge på det

Tror jobbet er dit....

Men hvis du KUN vil kigge bliver du nok fyret....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-08 14:46

Citat
Men hvis du KUN vil kigge bliver du nok fyret

Så blir det sandelig også en anden pris, hvis jeg skal andet end kigge

Må hellere holde her, så Olgaoline ikke føler jeg driller. Satte netop kravene så urimeligt for ikke at få jobbet. Jeg kan ikke d. 23. Skal til 85 års fødselsdag... tror jeg hvis jeg blir inviteret

Kommentar
Fra : Olgaoline

Dato : 27-06-08 14:51

Skal vi ikke lige tie stille så min inbox ikke eksploderer i useriøse beskeder

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-06-08 14:52

Citat
så er det da ikke usandsynligt at jeg vil kigge på det

Det er altså ikke nok Tag dig sammen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-08 15:00

Citat
eksploderer i useriøse beskeder

Det er SANDELIG ikke useriøst....

En sådan skal findes lokalt med mindre du er parat til at give flere tusinde for et sådant arrangement....

Brug lokalavisen - brugsen - fakta - netto o.lign.

Kommentar
Fra : Olgaoline

Dato : 27-06-08 15:12

Jeg er selvfølgelig klar på at bruge flere tusinde kroner på sådan et arrangement.... Jeg har ikke kunne finde en lokalt hvorfor jeg forsøger mig ad denne vej. Jeg tænkte en der havde det som bibeskæftigelse og som måske ikke var helt så dyr som en lokal slagter.

Jeg er klar over prisen på dette, men jeg ER altså int. i at finde en om ikke andet så fra jylland

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-08 15:45
Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-08 15:47
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-08 16:00

Nu må du sgu styre dig Refi. Henning er ret langt fra Silkeborg

Kommentar
Fra : Olgaoline

Dato : 27-06-08 16:04

Godt tak for en skøn start i dette forum... Tak for seriøse forslag og farvel for resten. Hmmm ??!??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-08 16:16

Citat
Henning er ret langt fra Silkeborg

Jeg ved ikke hvor HENNING ligger

Men der var jo ikke nogen i silkeborgområdet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-08 16:20

Det er fordi man i Silkeborg og omegn (Seis) spiser stegt å ad librium UHMMMMMM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-08 16:20

Henning Bahhhh LOOOL

Annuller spørgsmålet
Fra : Olgaoline

Dato : 27-06-08 16:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål