/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
HASTER! Køb af EXTERN HARDDISK TIL BÆRBA~
Fra : Jens_Jensen
Vist : 332 gange
30 point
Dato : 07-03-03 22:44

(Svar haster!)

EXTERN HARDDISK til bærbar.

Hvilken skal jeg købe? (skriv evt. link)

Ny (ikke brugt)
Ca. 40 GB
Ikke for dyr.
Middel kvalitet.
Enkelt flot design (fx. sort)
Skal bruges til 4 år gammel Fujitsu Siemens LifeBook med USB 1 eller 1.1 (win 98) og til sprit ny bærbar med XP, så den SKAL også kunne køre USB 2.0.

Hvilken hastighed skal jeg gå efter ?

Hvor skal jeg købe den i København ? (forretning - ikke net-shop) (skriv evt. link)

SKAL jeg have en PCMCIA slot adapter for at bruge den externe harddisk ??? !!! (hvad koster sådan en, hvilken skal jeg da købe og hvor ? (i KBH - ikke net-shop)

Hvad skal jeg ellers bruge ?

Tak for svar.

Jens

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-03-03 06:41

Hej Jens

Du kan prøve at kigge på http://www.edbpriser.dk/hardware/harddiske.asp der er en 'StorageBird 40GB External' til 1.730,- eller på http://www.shg.dk/produkter/list.asp?mode=hardware&kat=harddisk der er en '120,0 GB - Ekstern USB 2.0 - 5400/2048KB' til 1.799,- så mon ikke du skulle vælge en Maxtor.

Hygge... og fortsat god weekend
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-03-03 06:48

Hej igen,

Jens... jeg forstår altså ikke, hvad du har imod at handle via internettet. Jeg har selv særdeles gode erfaringer med at handle igennem SHG A/S i Aarhus, du modtager din vare(r), lige så hurtigt som post danmark kan bringe den til hoveddøren + de har nogle rimelige priser - jeg kan KUN anbefale SHG.

Nej du behøver ikke slots eller adaptore til en ekstern USB HD. Du skriver jo du har USB i din 'Fujitsu Siemens LifeBook'. Det er alt hvad du behøver.

Søren

Kommentar
Fra : bussi

Dato : 15-12-03 11:59

hej jeg har en ganske alm. harddisk på 20G den vil jeg gerne have sat til min bærbare hvordan gør jeg nemest det????

hilsen bussi