/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Real-time spil
Fra : Hannabanana
Vist : 636 gange
300 point
Dato : 24-06-08 19:18

Hej Kandu.

Jeg søger små, sjove spil, som kører mens computeren er slukket. Altså en slags simulation, hvor det er påkrævet at vende tilbage til spillet engang imellem, for at holde, hvad end det nu kan være, kørende.

Jeg har engang spillet Virtual Villagers, som er et sådant spil, hvor figurerne agerer selvom man ikke spiller. Spillets gang er altså i høj grad afhængigt af tid og dato.

Spil i denne stil er jeg på udkig efter, det skal ikke være onlinespil, men spil man kan købe/downloade.

Håber I kan hjælpe!

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 24-06-08 19:24

Hey Du Prøv My Dog Det Er Et Lille Spil Som Handler Om En Hund Man Skal Passe Og foder Man Den Ikke Selv om der er slukket Så dør den?

håber det kan bruges

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 24-06-08 19:55

Prøv Tibia. (Magi/sværd/upgraderings spil)
Det er dog et online spil, men stadig så passer det til det du søger.
Det foregår her og nu, og selvom du ikke er tilstede, så foregår det stadig.

btw så er det skidesjovt.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 300 point
Dato : 24-06-08 22:17

Ved du at der er flere i serien Virtual Villagers
http://www.ldw.com/virtualvillagers/index.html

Godkendelse af svar
Fra : Hannabanana

Dato : 25-06-08 14:50

Orv! Det vidste jeg faktisk ikke!

Det er ideelt, jeg kaster mig ud i det!

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-06-08 15:56

Selv tak og go´ fornøjelse