/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Annonceopsætning
Fra : hennooah
Vist : 1781 gange
100 point
Dato : 23-06-08 19:51

Er der nogen der kender et program der kan bruges til at sætte en annonce op.

Det må gerne være let, gratis og dansk.

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 23-06-08 19:53

Hov !!!!!! det er da vist en forkert kategori.
Når det går jo nok eller hvad...

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 23-06-08 19:55

Microsoft Publisher kan mange ting

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 23-06-08 19:56

Hmm det er da vist ikke gratis......

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-06-08 19:57

Der er mange, Indesign, QuarkXpress, Publisher, Illustrator m.m.
Og så rosinen i pølseenden Word.

hawaii7

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 23-06-08 19:58

Annonceopsætning er vel starten på en god inverstering så det må være ok.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 23-06-08 20:35

Citat
Er der nogen der kender et program der kan bruges til at sætte en annonce op

Selv en kuglepen kan klare opgaven...

Hvad er det for en annonce....

Skal den indeholde billeder (og andet "krims kram")

Og sidst men ikke mindst - hvad har du af programmer på din komputer...

Har du ikke office kan du jo hente OpenOffice - den kan det samme http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 23-06-08 21:43

Jeg er gået igang med at hente openoffice, så må vi se hvad det er for noget.
Jeg håber ikke det går ind og laver balade på min pc.

Og ja der skal muligvis være noget krims krams og et billede.

Jeg har et gammelt word program, det er vist fra works 2000.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-08 21:59

OpenOffice laver INGEN ballade....

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 24-06-08 00:01

Publisher er et skodprogram og kan ikke bruges til noget som helst i prof øjemed !

Bruger du 7 timer i Publisher, kan disse 7 timer nemt være spildt, med mindre du er så dygtig så du kan lave en 100 % færdig pdf herfra.

Taler af erfaring

· domismik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-08 10:16

Citat
Bruger du 7 timer i Publisher, kan disse 7 timer nemt være spildt, med mindre du er så dygtig så du kan lave en 100 % færdig pdf herfra.

Hvad har pdf med sagen at gøre

Publisher er et UDMÆRKET program til den slags....

Godkendelse af svar
Fra : hennooah

Dato : 24-06-08 17:07

Tak for svaret refi.
Openoffice ser lovende ud på flere områder.