/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Billigste klister, filt & væv
Fra : PeterPeter
Vist : 1573 gange
150 point
Dato : 23-06-08 13:42

Kære alle
Nu har jeg fået så mange gode tips og fif af jer alle, så nu prøver jeg også lige at høre, om I har styr på priser !!

Alt er klart til loft og vægge nu (ca. 32 m2).
Har primet.
Jeg skal have filt på loftet og væv på væggene (væv skal være det "finmaskede").
..og så skal jeg have købt klister.

Men hvor er det billigst ?? - og hvad ligger priserne på ??
(Jeg køber i dag på vej hjem fra arbejde)

Jeg har mulighed for:

SILVAN ??
Jem&Fix ??
STARK (Har en håndværker konto, jeg må købe på) ??
Harald Nyborg

Når jeg surfer rundt på nettet, syntes jeg ikke rigtig jeg kan finde priser !!

Jeg skal have færdigblandet klister, filt og væv.

Nogen der kan hjælpe ? - På forhånd tusind tak.

/Peter

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 150 point
Dato : 23-06-08 15:26

Hej Peter.
Næsten uanset hvor meget du kan få i rabat på håndværker kontoen så er jem § fix altså det billigste.
Vi var selv på den for 2 år siden med det gamle hus og er i gang igen i det nye gamle.
Vi er lige knapt klar til vægene endnu men om en uges tid så går turen til jem§fix igen.
God arbejdslyst
Venlig hilsen Pia

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-06-08 15:42

Harald eller Jem & Fix kan være det samme...samme varer, samme leverandør, samme priser

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-06-08 16:46

Helt klart Jem og FIX

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 26-06-08 23:07

Tak alle sammen for jeres svar.
Købte i Hjem og Fiks

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 26-06-08 23:07

Tak for svaret piaskov.