/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skrivebord som webside
Fra : Kortoververden
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 22-06-08 09:10

Hvordan er det nu lige je gfår indstillet min Vista så mapper og skrivbord fungerer som en webside, så jeg kun skal klikke en gang for at åbne programmer, billeder osv

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-08 11:55

Citat
så mapper og skrivbord fungerer som en webside
hvis det kun er musen du vil indstille, så gør du det i Mappe indstillinger ikke i i Muse indstillinger

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-06-08 13:25

Det er ikke museindstillinger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-08 13:32

Nej ikke muse indstillinger, jeg skrev at det ændrer du i MAPPE indstillinger, enkelt klik for at åbne, peg for at markere

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-06-08 14:43

Det er bare ikke en mulighed i Vista

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-08 16:26

Ork jo

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 22-06-08 16:29

Åbn stifinder
Funktioner
Mappeindstillinger
Faneblad generelt

ret til Enkeltklik....

Har lige afprøvet - så det virker....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-08 16:34

Nøjagtig som med en XP computer, åben en mappe, klik på Funktioner og på Mappe indstillinger, under den fane som åbner Generelt, har du muligheden nederst, flyt markering Dobbelt klik for at åbne og op til Enkelt klik for at åbne og peg for at markere, klik Anvend og OK, det kan også ændres fra Kontrol panel hvis du foretrækker det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-08 16:36

Refi vi skriver 2008, Stifinder er fra Windows 95 og 98

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-08 16:38

Næh næh....

Den hedder STADIG stifinder i Vista

Og den viser STADIG "filer og mapper på denne komputer"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-08 16:40

Det er s-- da oldnordisk at bruge den er udviklingen løbet fra dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-08 16:42

Citat
Det er s-- da oldnordisk at bruge den

Ja - hvis 1 klik er oldnordisk

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-08-08 14:51

Tak for svaret refi.