/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Kærlighedskort til min kære
Fra : Zoooidberg
Vist : 2213 gange
500 point
Dato : 19-06-08 13:42

Hej.
Jeg skal lave en gave til min kone, og det skal være sådan nogle "kærlighedskort" som hun kan bruge. F.eks. "Et kram", "Et kys", "Massage" osv osv. Men min kreativitet rækker ikke ud i det uendelige, så er der nogen der kan komme med nogle bud? :)
Evt. en side hvor der er masser af den slags. Jeg har søgt en del, men kan kun finde ecards (dem man sender på e-mail). Og jeg skal jo printe et rkr ud og lave kort i Dankortstørrelse.

:)

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 19-06-08 13:43

rkr = "ark papir". Ups ;)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-08 13:49

Massage, kan du splitte op på flere kort

Fodmassage, hovedbundsmassage, nakke/skudre massage.

Det kan også være kærligehed, at du laver en god middag til jer (hvis du ikke er kokken i forvejen),

Pakken en lækker frokostkurv og tage på skovtur.

En biograftur

Og nogle praktiske "gaver" hvor du tilbyder rengøring, vinduespudsning osv, lapning af hendes cykel, eller andre ting, hun godt kan bruge din hjælp til

(personligt ville jeg syntes det ville være mærkeligt at få et kort, hvor der står - du får et kys i aften- håber du har mere fantasi end jeg til at få det formuleret)

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 19-06-08 13:52

Hehe ja selvfølgelig, gode ideer. Jeg skulle lige til at skrive at f.. "opvask" også sagtens kunne indgå.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-08 13:53

Blomster og chokolade SKAL indgå

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-08 13:55

Hvis du er lynhurtigt, så er en nattergaletur og meget romantisk.... nattergalen stopper sit syngeri omkring sct.hans

I tager til et krat omkring kl. 3 om natten - husk gummistøvler, græsset er vådt- medbringer varm cacao på termoflaske og noget spiseligt.... så er konen leveret

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 19-06-08 13:58

Hej denne side er fyldt med gode ideer til romantiske oplevelser - både nogle der koster penge og ideer til gratis oplevelser.
Held og lykke med projektet og go´ fornøjelse

http://www.kysseguiden.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-08 14:07

Og så håber jeg din kone har en e-mail. adr, for så skal du sende denne til hende

http://www.prosto-design.ru/misc/poem.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-08 14:08

Nåå ja, der er altså kun noget ved den mai, hvis hun har lyd slået til

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 19-06-08 14:31

Der er også rigtig mange gode ideer her.......... desuden er der clipart som du kan printe ud og bruge som kort - f.eks. den der hedder Hjerter og kærlighed Clipart er meget sød
http://www.valentindag.dk/

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 19-06-08 22:51

Morgenmad på sengen

Hvis hun altså bryder sig om det

Godkendelse af svar
Fra : Zoooidberg

Dato : 20-06-08 10:13

Tak for svaret Nordsted1. Det var en god hjælp.