/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kom med en sjov historie....
Fra : scootergrisen
Vist : 631 gange
50 point
Dato : 18-06-08 19:45

Jeg sad lige og fik lyst til og hører nogen sjove ting som i har oplevet i hverdagen.
Måske har i set noget sjovt nede i supermarkede eller på gaden.
Det kunne være grinern og hører hvad i har set.

Selv så jeg for noget tid siden en gammel mand på sådan en 4hjulet elscooter på cykelstien der havde en papegøje på skulderen, den fjøl ik nogen steder og var vist ikke bange for alt trafikken omkring den busser og bil osv. det syns jeg var meget sjov.

Så så jeg for længere tid siden en kvinde der skulle over et forgænger felt også ramte hendes ene sko en sten som var lidt høj også var hun ved at falde men kom lidt frem og var ved at falde igen mens hun kom længer frem og det var sådan et hun-er-lige-ved-at-falde gennem halvdel af forgængerfeltet det så sku sjovt ud og hun faldt ikke.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-06-08 19:53

HØ HØ morsomt?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-06-08 19:58

iah hvis du ikke har en sjov historie som lad være at skriv noget.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-06-08 21:07

for mange år siden, da jeg boede alene, kom et par piger fra vejen ind til mig. der er lige flyttet en enlig mor ind i opgangen ved siden af, sagde de, og hun mangler en til at hjælpe med at sætte gardinstænger op. var det ikke noget for dig at hjælpe. der kunne jo falde noget af, du ved.
men det der med enlige mødre var ikke lige mig, så jeg afslog høfligt.
kom lige og se, sagde den ene af pigerne. hun går lige der.
og hun så egentlig ganske fornuftig ud, så det endte med at jeg indvilligede i at hjælpe hende.
det gik fint, og da jeg var færdig med de ting hun gerne ville have lavet, serverede hun dejlig aftensmad for mig.
senere på aftenen, da hendes dreng på 5 år skulle i seng, insisterede han på, at jeg skulle med ind i soveværelset og putte ham. så det måtte jeg jo så gøre.
da han var faldet i søvn sagde moderen: når vi nu er i soveværelset, skal vi så ikke klare betalingen med det samme, og det gjorde vi så.
et par uger senere da jeg sad udenfor opgangen og snakkede med en nabokone, kom knægten gående.
dav, sagde han. jeg kender godt dig. du er far til mig.
nej det er jeg sgu ikke, svarede jeg.
jo du er, for jeg har set når du knepper min mor.
og så er det ikke en gang løgn.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-06-08 22:52

trimare46: Personligt vil jeg mene, at man kan diskutere, hvor sjovt, det var... Jeg leder stadigt.... Men til gengæld har jeg ingen humor...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-06-08 23:00

Jeg fandt engang 10kr i en telefonboks!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-06-08 23:47

Har oplevet en som kalder sig scootergrisen LOOOOL Stinkende morsomt syns jeg

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 19-06-08 00:02

.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-06-08 05:59

Jeg var ude og ville købe en lås i t-hansen så spørger jeg en ansat om de har flere af denne type lås i nogen andre modeller. så taster han lidt ind på computere men inden han når frem til låsene siger han hvorfor vi vil have en anden lås for "en lås er en lås".

En lås det er en lås ja men det er da forskel på låse.

Ku i ik se man gik ned i banken og hævede 1000kroner og fik man 200kroner udbetalt også siger den ansatte en seddel er en seddel... Hehe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-08 06:18

Hold da op... Det kan jeg godt se, uha uha

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-06-08 08:08

Forleden på en parkeringsplads så jeg en bil, der var en meget gammel model. Her er et billed af en bil på nogenlunde samme alder, men ikke sammemodel, det kunne jeg ikke finde.
http://www.capac.dk/picture_library/taunus1.jpg
Det sjove var at nummerpladens bogstaver var YT.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-08 08:13

Tror det er en Vanguard 1953

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-06-08 15:35

Der også en del biler med nogen fucked up nummer plader.
Så en med bar i'er eller også var det l'er
Altså lllllllll
Også der alle dem som hedder Pia 2 eller Birger 2
Så nogen fra usa tror jeg hvor når man så nummerpladen i bakspejlet så stod der blowjov eller sådan noget.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-06-08 15:39
Accepteret svar
Fra : kno3

Modtaget 50 point
Dato : 21-06-08 15:42

Engang i sidste år tror jeg, der så jeg en på camping pladsen der ligger lige ved side af os. som gik i så store sko, jeg tro 30cm høj og lang så da jeg så hans hånd blev jeg i tvil er det et kustume eller er det ham selv. så gik jeg lidt forbi imens jeg kiggede, så kom der en i kustume som havede en kniv i hånden. jeg havede ikke set ham så jeg gik bare videre, så løb han imod mig og jeg var ved at skide i bukserne af skræk. og så kom de begge to og jeg løb så begyndte jeg at løbe og så begyndte de at grine

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-06-08 18:14

Tak for svaret kno3.