/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Blækpatroner/refill til Xerox WorkCentre~
Fra : AZerikrc
Vist : 457 gange
40 point
Dato : 06-03-03 22:08

Hvor kan jeg få billigst blækpatroner og refill sæt til min Xerox Workcentre XK35c?
Da denne 3 i en printer er meget dyr at få nye patroner til .
Kan tømte patroner, hvor der er påfyldt forkert blæk tømmes og igen påfyldes den korrekte blæk?
Hvordan renses indtørrede printerhoveder på disse patroner?

Kommentar
Fra : ZAGA

Dato : 06-03-03 22:12

Hej

www.inkclub.com

halv pris

mvh
zaga

Kommentar
Fra : AZerikrc

Dato : 08-03-03 21:30

Jeg har lige fundet at i Tyskland kan der fåes refill til min Xerox WorkCentre XK35c, Mon det er noget der virker? WWW.tintenfabrik.de

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-03-03 10:35

>> ide` <<
kan du se hvilket nr. dine partroner har - sort og farve.
gå ind på www.edbpriser.dk under tilbehør-blækpatronner og i søgefunktionen skrives den
partron nummer.du få både origanal og uoriganal,men billigts pris.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-03-03 10:38

ps. du kan måske under låget på printeren se nummer på patronner ?

Kommentar
Fra : AZerikrc

Dato : 10-03-03 14:23

Tak til Zaga og Xou.
Nr. På Sort Patron 8R7879 og farve 8R12591