/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
stik
Fra : mpen
Vist : 246 gange
20 point
Dato : 06-03-03 18:40

Hvad heder de stike der skal monteres ? (pc til pc og pc til hub)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 06-03-03 18:46

Du skal bare have et almindeligt netkabel eller netkort.

er ikke helt med på om det er det ene eller det andet du mener men det er et af de to.

netkort i pc'en og netkabel til at forbinde med.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 06-03-03 19:21

Stikket hedder RJ45

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 06-03-03 20:38

jeg forsætter lige det det overstående da det lige var kort nok

Hvis du skal forbinde 2 uden hub/switch skal du bruge et krydset(Crossed) patch kabel RJ45

Med hub/switch skal kanbel som grund regl vær ligerover.. med de nye switch kan selv se om kablet er krydset eller ej..og så selv finde ud af hvordan at skifte....

Kablet kaldes patch kabel med stikket RJ45

Om det er UTP eller STP står for om det er skærmet (skærmet hedder STP)