/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
"siden kan ikke vises!"
Fra : yesboss
Vist : 782 gange
50 point
Dato : 16-06-08 07:55

Hej ! jeg har problemer med internettet, den skriver siden kan ikke vises! Jeg får korrekt ip adresse, jeg kan downloade på Emule, jeg kan bruge messenger mm. Er det exploreren der bøffer, jeg har lige opdateret ved microsoft, og det er lige efter her, jeg ikke kunne komme på.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 16-06-08 08:10

Bruger du trådløs net? For det siger min PC (med trådløs net) også af og til - men efter et tryk på F5 plejer det at ordne sig...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-08 09:17

Din forbindelse "hopper" af....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-08 09:47

det er vel ikke alle sider ???

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 16-06-08 11:12

..jeg er trådløst forbundet, men selvom jeg bruger kabel gør den det samme!

F5 er det ikke bare opdater! i så fald er det prøvet.

...jo det er alle sider, og som sagt er der jo gennemgang til internettet, bare ikke på exploreren

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 16-06-08 12:53

....ahhhh, så fik jeg det til at virke!! Det var Zonealarm, der ikke var aktiveret, det fik explorer til at blokere. Tak for forsøgene

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 25 point
Dato : 16-06-08 13:17

aha - godt du fandt løsningen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-08 13:50

- Ubesvarede 5
- Besvarede 28
- Annullerede 37
- Slettede 1
Ialt 71

Ja - sådan går det jo "jævnligt"

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 18-06-08 06:58

Kan se på refi's seneste indlæg, at dine indlæg tråde ofte er annulleret...

Er det det med vilje - eller er sket automatisk, fordi du glemmer at lukke dine tråde? Jeg har selv nogle af slagsen, fordi jeg ikke var OBS på det, og det er drøn-ærgerligt.

Så husk at lukke din tråd - og ikke med annuller - og tillykke med at du har fundet løsningen.

Godkendelse af svar
Fra : yesboss

Dato : 08-07-08 10:28

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk