/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Avisbud
Fra : funkyfancy
Vist : 646 gange
25 point
Dato : 15-06-08 14:17

Er der nogen der har arbejdet som avisbud og kan sige hvad man kan forvente at tjene på en måned hvis man arbejder fuldtid - inklusive alt - hvad en realistisk løn er?

Alternativt kunne man blive ansat hos Cityman. Hvad er arbejdstiderne hos dem egentlig (det fremgår så vidt jeg kan se ikke af deres hjemmeside)?

Accepteret svar
Fra : mikkelberg

Modtaget 25 point
Dato : 16-06-08 08:46

mon ikke omkring 110 - 120 kr i timen, så er det hvor mange timer man har, der afgør månedslønnen

Godkendelse af svar
Fra : funkyfancy

Dato : 30-06-08 19:42

Tak for svarene.